Tervetuloa Tallinnaan Eckerö Linen kanssa 27.9.2011

Eckerö Line kutsuu sinut perinteiselle toimittajamatkalle syksyiseen Tallinnaan tiistaina 27. syyskuuta. Tänä vuonna matkaa isännöivät Eckerö-konsernin toimitusjohtaja Björn Blomqvist, Eckerö Linen toimitusjohtaja David Lindström ja myynti- ja markkinointijohtaja Ida Toikka-Everi. Matka m/s Nordlandialla alkaa leppoisasti aamiaisella EckeröBuffetin runsaiden herkkupöytien äärellä. Aamiaisen jälkeen kuulemme laivayhtiön uusimmat kuulumiset.

Saavuttuamme Tallinnaan nautimme lounaan legendaarisessa Ravintola Gloriassa, jossa meidät ottaa vastaan palkittu keittiömestari Dimitri Demjanov. Demjanov on virolaisen ruokakulttuurin suurimpia puolestapuhujia, ja hänen luotsaamansa Ravintola Gloria on säilyttänyt asemansa yhtenä Viron arvostetuimmista ravintoloista jo 30-luvulta lähtien.

Lounaalla joukkoomme liittyy myös Viron reformipuolueen kansanedustaja ja virolainen kulttuurivaikuttaja Imre Sooär. Poliittisen uransa ohella Sooär opiskelee säveltämistä Viron musiikki- ja teatteriakatemiassa ja kuuluu mm. Viron Kansallisoopperan hallitukseen.

Lounaan jälkeen vierailemme Suomen Tallinnan-suurlähetystössä, jossa tapaamme suurlähettiläs Aleksi Härkösen ja lehdistö- ja kulttuurineuvos Marjo Näkin.

Iltapäivällä jää hetki vapaata aikaa tutustua omatoimisesti Tallinnan antiin. Paluumatkalla halukkaat voivat vierailla laivan komentosillalla, jonka jälkeen nautimme yhdessä buffetillallisen.

Päiväristeily alkaa klo 07.30, ja takaisin Helsinkiin saavumme klo 20.30.

Tarkempi matkaohjelma toimitetaan osallistujille lähempänä matkaa.

Lämpimästi tervetuloa!

David Lindström ja Ida Toikka-Everi

Ilmoittautumiset 16.9. mennessä:
Tiina Österholm, tiina.osterholm@taitomylly.fi tai puh. 010 239 3306 ja
Kati Huhta-aho, kati.huhta-aho@taitomylly.fi tai puh. 010 239 3305.
Kerrothan jo ilmoittautuessasi mahdolliset erikoisruokavaliot sekä syntymäaikasi, kansallisuutesi ja kännykkänumeron.