nieuwe ABAX geofence; alle bedrijfsmiddelen heel handig en veilig achter een digitaal hekwerk

Lees het origineel

In tegenstelling tot traditionele geofences kunnen met behulp van ABAX heel gemakkelijk alle bedrijfsmiddelen worden bewaakt ongeacht het merk, zoals voertuigen, machines en mobiele gereedschappen, in één gemeenschappelijke en veelzijdige geofence-functionaliteit.

De volledige oplossing voor alle bedrijfsmiddelen

In het ABAX-platform worden alle typen bedrijfsmiddelen, ongeacht het merk, samengevoegd, waarmee het asset-management voor wagenparkbeheerders veel eenvoudiger wordt. ABAX gebruikt één gemeenschappelijke gegevensbron, zodat de beheerder snel overzicht krijgt over alle aangesloten bedrijfsmiddelen, gereedschappen, machines en voertuigen, op één enkele live-kaart.

• Het nieuwe ABAX Geofence bouwt voort op wat ABAX nu al levert, en zal ieder bedrijf helpen meer grip te krijgen, risico's te verminderen en de efficiëntie te vergroten, doordat men één oplossing heeft voor alle assets van het bedrijf - Stig Fossum, Product Owner van ABAX.

Om het dagelijks werk van een beheerder te verlichten worden alle wijzigingen en nieuwe aanmaak van Geofences op één plek gedaan. Het nieuwe ABAX Geofence geeft een goed en nuttig overzicht van de gegevens, zoals bijvoorbeeld wanneer en door wie de geofence aangemaakt is en om welke bedrijfsmiddelen het gaat.

Met ABAX Geofence kunnen bedrijven in real-time de voorraadstatus bewaken van gereedschappen, apparaten en machines; dit helpt de logistiek en responstijd te verbeteren, de brandstofkosten te verlagen, en om de bedrijfsmiddelen terug te krijgen in geval van diefstal dankzij de snelle meldingen en de real-time locatietracking.

Een automatisch doel getriggerd voor een gebied

Een van de vele gebeurtenissen die automatisch kunnen worden getriggerd bij het binnenkomen of verlaten van een Geofence is het geautomatiseerde doel. Deze functie maakt het aanzienlijk gemakkelijker om zakelijke reizen te documenteren en automatiseert het indienen van kilometerdeclaraties, urenstaten of leveringsmeldingen.

Ongeoorloofde bewegingen? Ontvang een mail of sms melding voor middelen die het gebied verlaten.

Plaats een discrete alarmering bij ongeoorloofde verplaatsing van uw voertuigen of machines uit het opgegeven gebied. Wanneer waardevol materieel of een voertuig uitgerust met ABAX het gebied verlaat stuurt het platform u de coördinaten per sms en e-mail. U kunt dan snel de noodzakelijke acties in gang zetten

Met het daadwerkelijk aantal gespendeerde uren op een locatie kan de facturering verbeterd worden

Het nieuwe ABAX Geofence helpt om de facturering richting klanten te verbeteren. Door een Geofence in te stellen rond de vaakst bezochte werklocaties, klanten of andere relevante plekken geeft de krachtige ABAX rapportage-engine de exacte gegevens over de bestede tijd op een locatie voor voertuigen of gehuurde bedrijfsmiddelen, of de afgelegde kilometers tussen locaties voor logistiek- of bergingsbedrijven.

-> Meer weten over ABAX geofence

Contactpersonen:

+47 917 42 332

ABAX is een van de grootste telematicabedrijven in Europa. Met ons bestand van 44.000 klanten en meer dan 536.000 getrackte bedrijfsmiddelen wordt ons ABAX Global Network steeds groter. ABAX is een pionier in de telematica en verbindt alle bedrijfsmiddelen onderling op een ongeëvenaard niveau. Onze missie is om onze klanten steeds te helpen hun bedrijfsvoering slimmer en gezonder te maken door het aandragen van gemakkelijke oplossingen om de efficiëntie te verbeteren, de regelgeving na te leven en de winstgevendheid te vergroten. Wij zijn vertegenwoordigd in Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland, Nederland, België, Polen en het Verenigd Koninkrijk, met het hoofdkantoor in Larvik in Noorwegen. www.abax.com

New geofence interface ABAX

Birdview_geofence_ABAX