Wan Luo nieuwe CTO bij ABAX - nog meer focus op innovatie.

Lees het origineel

Het telematicabedrijf ABAX versterkt haar leiderschapsteam met de werving van Wan Luo als hun nieuwe Chief Technology Officer (CTO). Deze aanwerving stelt ABAX in staat de ontwikkeling van innovatieve oplossingen voort te zetten en haar visie om wereldwijd marktleider te worden in slimme mobiliteitsoplossingen te realiseren.

Luo, die eerder Head of Engineering was bij ABAX, heeft een indrukwekkende staat van dienst als softwareontwikkelaar en innovator. Zijn promotie tot CTO markeert een strategische stap voor ABAX in het bereiken van haar ambitie als leider in mobiliteitsdata.

Gedurende bijna vijf jaar bij ABAX is Luo een drijvende kracht geweest achter de productontwikkeling, geografische uitbreiding en marktstrategieën van het bedrijf. Luo is enthousiast over de richting waarin ABAX zich ontwikkelt en kijkt ernaar uit om in zijn nieuwe rol samen met zijn team nieuwe en grotere uitdagingen aan te gaan.

- Mobiliteitsgegevens zijn de nieuwe olie, legt Luo uit.

- ABAX maakt een transformatie door van een traditioneel telematicabedrijf naar een inzichtgestuurde leverancier van slimme mobiliteitsoplossingen. We streven ernaar om onze klanten waardevolle inzichten te geven die hun bedrijfsvoering optimaliseren. Op deze manier kunnen ze kosten en emissies verlagen en een efficiëntere bedrijfsvoering creëren, zegt Luo.

Emma Dyga, CEO van ABAX, licht toe: - Wan's visionaire leiderschap en diepgaande technische expertise zijn precies wat ABAX nodig heeft op dit cruciale punt in onze groei. Zijn vermogen om complexe gegevens om te zetten in gebruiksvriendelijke oplossingen zal van cruciaal belang zijn bij het verder versterken van onze slimme mobiliteitsoplossingen.

Wan Luo start met onmiddellijke ingang in zijn functie.

OVER ABAX

ABAX is een bedrijf dat zich bezighoudt met mobiliteits data en telematica herdefinieert. Het is onze missie om zakelijke waarde te halen uit verbonden mobiliteitsgegevens. Onze oplossing is ontworpen om onze klanten te helpen bij het beheren van alle logistiek voor hun mobiele personeel op één plek en bij het tracken, beheren en verkrijgen van inzichten uit alle voertuigen, machines en gereedschappen. Deze inzichten helpen de totale kosten van mobiliteit te verlagen, duurzaamheid te verbeteren en het mobiele bedrijf slimmer te beheren - om tijd, middelen en geld te besparen. Wij noemen het SMART MOBILITY.

Contactgegevens:

Lin Eriksson Nordstrom