Coloreel lanceert revolutionaire garenkleurer in de VS.

Coloreel zal de innovatieve Coloreel-unit introduceren op de Printing United-beurs in Dallas die plaatsvindt van 23 tot 25 oktober 2019. U kunt ons vinden ter hoogte van stand 2200 van Hirsch Solutions waar we de Amerikaanse markt kennis zullen laten maken met 'the next big thing' van de borduurindustrie.

Samen met Hirsch Solutions, de grootste distributeur van kledingdecoratieapparatuur ter wereld, zal Coloreel exposeren op de Printing United-beurs. Een show die de nieuwste oplossingen toont voor kleding, grafische toepassingen/grootformaat en functionele printtoepassingen, en welke zich ook uitstrekt tot de commerciële, verpakkings- en fabrieksdruksegmenten.

- "We zijn verheugd om de mogelijkheden van Coloreel op de Amerikaanse markt te verkennen," verklaart Kris Janowski, president van Hirsch Solutions

De Amerikaanse markt bestrijkt het hele spectrum van de borduurindustrie met bedrijven in zowel mode als sport. De hele Amerikaanse markt is goed voor ongeveer 85-90% van de hele Europese markt en maakt gebruik van veel borduurmachines met één kop. De Amerikaanse markt staat ver in de personalisatietrend die wereldwijd groeit.

Het eerste product op basis van de Coloreel-technologie is een baanbrekende garenkleurereenheid die werkt met elke bestaande industriële borduurmachine. Door direct een witte basisdraad te kleuren tijdens de borduurproductie, biedt Coloreel volledige vrijheid om unieke borduurmotieven te vervaardigen zonder enige beperking in het gebruik van kleuren.

- "Dit is een belangrijke stap op weg naar een belangrijke markt waar de Coloreel-unit maximaal kan worden gebruikt. De Amerikaanse markt is ideaal voor Coloreel omdat ze de grootste personalisatiemarkt ter wereld hebben," zegt Magnus Hellström, VP Sales & Marketing bij Coloreel.

De introductie van de Coloreel-eenheid in de VS vindt plaats aan stand 2200; klanten kunnen Coloreel ontmoeten en de revolutionaire Coloreel-eenheid in actie zien.

- "Kom uw toekomstige Coloreel-unit ontdekken", concludeert Magnus Hellström, VP Sales & Marketing bij Coloreel.

Voor meer informatie over Coloreel, bezoek www.coloreel.com of neem contact op met:

Magnus Hellström, VP Sales & Marketing bij Coloreel, magnus.hellstrom at coloreel.com, +46 709 501 620

Ed Levy, Directeur Software Technologies bij Hirsch Solutions, ed@hsi.us

Over Coloreel:

Coloreel is een Zweeds technologie-innovatiebedrijf in de textielindustrie. Sinds 2009 heeft het bedrijf de Coloreel-technologie ontwikkeld, een baanbrekende innovatie die hoogwaardige kleuring van textieldraad op aanvraag mogelijk maakt en de kans biedt voor nieuwe, verbazingwekkende ontwerpmogelijkheden. Het eerste product van Coloreel op basis van de Coloreel-technologie is een draadkleureenheid die is gemaakt voor industriële borduurmachines. De gepatenteerde basistechnologie kan ook worden gebruikt voor naaien, breien, weven en meer.

David Borg
Digital Communicator