Coloreel tekent distributeur in Nederland

Coloreel breidt zijn Europese distributienetwerk uit met Pals Print & Screen, een Nederlandse en Belgische distributeur van borduurmachines, digitale printers en nu Coloreel-eenheden. Pals Print & Screen is verantwoordelijk voor de verkoop, service en installatie voor alle klanten in hun markt.

"Het is een verbazingwekkende, innovatieve ontwikkeling waar de borduurindustrie op wachtte. Voor ons is de Coloreel-unit een uniek product als aanvulling op ons assortiment machinemerken. Het biedt geweldige kansen en oplossingen in de moderne wereld, met bijvoorbeeld webshops die nu ontwerpen met onbegrensde kleuren en zelfs kleurovergangen kunnen borduren, "zegt Anton Pals bij Pals Print & Screen, Coloreel-distributeur voor Nederland en België (Nederlands- sprekende deel).

Pals Print & Screen is een familiebedrijf met vader, dochter en zoon die allemaal in het bedrijf werken en hun hele leven in de industrie hebben doorgebracht. Hun belangrijkste segmenten zijn profielborduurwerk, werkkleding, logo's en sport.

De Nederlandse en Belgische markten staan bekend om hun extreem hoge eisen op het gebied van print- en borduurkwaliteit. De combinatie van het gebruik van verschillende technologieën, personalisatie en de vraag naar snelle levertijden zijn erg belangrijk. De markten zijn goed ontwikkeld binnen online- en webdiensten voor de borduurindustrie.

"We zitten nu door heel West-Europa met ons distributienetwerk en via deze overeenkomst hebben we nog een gemotiveerde en enthousiaste partner die met onze revolutionaire Coloreel-eenheid wil werken", zegt Magnus Hellström, VP Sales & Marketing bij Coloreel.

De baanbrekende Coloreel-technologie maakt hoogwaardige directe kleuring van textieldraden mogelijk tijdens de productie, waardoor nieuwe verbazingwekkende ontwerpmogelijkheden en verhoogde productiviteit met minimale verspilling van middelen worden geopend.

De beursbezoekers zullen de gelegenheid hebben om samen met de andere Europese distributeurs Pals Print & Screen te ontmoeten op Texprocess 14-17 mei. Op stand C42 in hal 5 toont Coloreel de vele mogelijkheden van de Coloreel-eenheid.

Ga voor meer informatie over Coloreel naar www.coloreel.com of neem contact op met:

Magnus Hellström, VP Verkoop & Marketing, magnus.hellstrom@coloreel.com, +46 709 501 620

Anton Pals, CEO at Pals Print & Screen, Coloreel distribiteur, anton@palsprint.com, +31 6 532 914 67

David Borg, Digitale communicator, david.borg@coloreel.com, +46 733 88 22 22

Over Coloreel:

Coloreel is een Zweeds technologie-innovatiebedrijf in de textielindustrie. Sinds 2009 heeft het bedrijf de Coloreel-technologie ontwikkeld, een baanbrekende innovatie die hoogwaardige kleuring van textieldraad op aanvraag mogelijk maakt en de kans biedt voor nieuwe, verbazingwekkende ontwerpmogelijkheden. Het eerste product van Coloreel op basis van de Coloreel-technologie is een draadkleureenheid die is gemaakt voor industriële borduurmachines. De gepatenteerde basistechnologie kan ook worden gebruikt voor naaien, breien, weven en meer.

Abonneren

Quotes