Bescherm en deel bestanden in de cloud en op sociale media met WinZip® 17

WinZip® 17 is geïntegreerd met SkyDrive, Google Drive, Dropbox, Facebook, LinkedIn en Twitter en zorgt voor een drastische verbetering bij het delen van bestanden

Maidenhead, UK – Woensdag 28 november, 2012 – WinZip Computing, een bedrijf van Corel, lanceert WinZip®17 in het Nederlands. WinZip® 17 is de eerste toepassing die is ontworpen om gebruikers een betere methode te bieden om bestanden te beheren, te beschermen en te delen voor alle manieren waarop we vandaag de dag verbinding maken: de cloud, sociale media en e-mail.

Cloud-opslag en sociale media bieden consumenten en bedrijven nieuwe kansen om samen te werken en informatie te delen. WinZip 17, het populairste hulpprogramma voor bestanden, bouwt verder op zijn belangrijkste sterke punten bij de compressie en versleuteling van bestanden en maakt het delen van bestanden op alle moderne communicatieplatforms veiliger, eenvoudiger en sneller. Geniet van de eenvoud van een toepassing waarmee u de bestanden die u op uw SkyDrive-, Google Drive- en Dropbox-accounts hebt opgeslagen allemaal op één locatie kunt beheren en openen. Bereid uw bestanden eenvoudig voor, converteer en bescherm ze wanneer u ze deelt. Wanneer u contacten legt via LinkedIn, Twitter en Facebook, biedt WinZip 17 u nieuwe manieren om geweldige inhoud naar vrienden, contactpersonen en volgers te sturen.

WinZip 17: de veiligere, eenvoudigere en snellere manier om te delen, overal

• Veilig delen in de cloud –Dankzij de directe integratie met SkyDrive, Dropbox en Google Drive is het eenvoudig om bestanden te beschermen tegen ongeoorloofde toegang en te besparen op opslagkosten door de bestanden die u opslaat en deelt in de cloud te zippen en te versleutelen (met 128- of 256-bits AES-versleuteling).
  • Beheren en delen in de cloud –Met WinZip 17 kunnen gebruikers de bestanden zien en organiseren die ze in hun SkyDrive-, Dropbox- en Google Drive-accounts hebben opgeslagen. Wanneer u ze deelt, maakt WinZip 17 automatische koppelingen met deze bestanden zodat u ze eenvoudig met uw eigen e-mail kunt verzenden.
  • Bestanden zippen en delen op sociale media – Met de geïntegreerde ZipShare™-service, kunt u elke bestandsindeling delen op Facebook, Twitter en LinkedIn. Hierdoor kunt u eenvoudig meer inhoud publiceren op de drie sociale mediaservices tegelijkertijd.
  • Het juiste bestand converteren en delen, op de juiste manier – Wanneer u bestanden zipt en verzendt, kunt u ze nu onmiddellijk converteren naar de beste indeling om ze te delen. Converteer Microsoft Office-documenten naar PDF voor extra bescherming; watermerkfoto's en pdf-bestanden; en verklein foto's tot een redelijke omvang zonder extra stappen.
  • Bijgewerkte UI en intuïtiever zippen en uitpakken–Contextgevoelige lintwerkbalken geven de juiste tools weer om te zippen en uit te pakken, te delen in de cloud of bestanden per e-mail te verzenden.
  • Grote bestanden verzenden met ZipSend™ – WinZip 17 maakt het eenvoudig om grote bestanden of hele mappen snel en veilig te verzenden. Verzend tot 50 MB met een gratis ZipSend Lite-account of tot 2 GB met een ZipSend Pro-account. WinZip 17 bevat ook de nieuwe ZipSend-invoegtoepassing voor Microsoft Outlook, waarmee u eenvoudig grote bestanden per
    e-mail kunt verzenden zonder uw werkmethode te veranderen.
  • Snellere prestaties – Het verbeterde compressie- en versleutelingssysteem maakt WinZip 17 nog sneller wanneer u back-ups maakt van grote bestandssets en ze beveiligt. WinZip is het enige hulpprogramma voor bestanden dat is ontworpen om de kracht van grafische verwerkingseenheden te gebruiken in Intel 3rd Generation Core Processors, AMD A-Series APU's, AMD Radeon-graphics en NVIDIA GeForce-graphics.

"Met meer dan een miljard downloads heeft WinZip zich bewezen als de software die gebruikers en bedrijven vertrouwen om hun informatie te beschermen, te bewaren en te delen. We zijn de eerste keus in de sector, omdat klanten weten dat ze op ons kunnen rekenen voor de kracht van WinZip waar die het meeste nodig is. Vandaag zijn dat de cloud, sociale media en e-mail", zei Patrick Nichols, President van WinZip. "Door uw clouds samen te voegen, gebruikers en bedrijven de mogelijkheid te geven om de beveiliging van hun bestanden in eigen handen te nemen en nooit geziene mogelijkheden te bieden om te delen op sociale media, verbetert WinZip 17 drastisch alle manieren waarop we vandaag de dag bestanden delen."

Zip, beveilig en deel overal met WinZip® voor Windows 8

WinZip Computing lanceerde onlangs ook WinZip® voor Windows 8, het eerste hulpprogramma voor bestanden met volledige functionaliteit waarmee u snel en veilig bestanden kunt delen op elk
Windows 8-apparaat. WinZip voor Windows 8 is verkrijgbaar in het Engels en kunt u downloaden in de
Windows Store.

Prijzen en Beschikbaarheid

WinZip 17 is nu verkrijgbaar op www.winzip.com voor de aanbevolen aankoopprijs van EUR 29,95. WinZip 17 Pro bevat alle functies van de standaardversie plus extra functies, zoals een wizard voor automatische back-ups, en is verkrijgbaar voor een aanbevolen aankoopprijs van EUR 49,95. Alle prijzen zijn inclusief BTW. Er zijn ook licenties met volumekortingen verkrijgbaar. Voor meer informatie over WinZip 17 of om een gratis proefversie te downloaden, bezoekt u www.winzip.com.

Resources voor de media en bloggers

Voor extra resources van WinZip 17 en/of WinZip voor Windows 8, waaronder inhoud en afbeeldingen van reviewers, klikt u hier.

Neem deel aan het gesprek

Volg WinZip op Facebook op www.facebook.com/winzip. Volg onze Twitter-updates @WinZipComputing.

Over WinZip Computing

Sinds de lancering in 1991 is WinZip de toonaangevende aanbieder van technologie voor bestandscompressie. WinZip Computing, een bedrijf van Corel, is de aanbieder van WinZip®, het populairste Zip-programma ter wereld, en andere innovaties zoals de service ZipShare™ om op sociale media te delen, de ZipSend™-service om bestanden te verzenden en WinZip-apps voor iOS en Android, en WinZip® Mac Edition. Voor meer informatie over WinZip gaat u naar www.winzip.com.

Copyright © 2012 WinZip Computing SL. Alle rechten voorbehouden. Corel, het Corel-logo en het
Corel-ballonlogo zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van Corel Corporation en/of zijn dochterondernemingen. WinZip, het WinZip-logo, ZipSend en ZipShare zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van WinZip International LLC. Alle andere productnamen en gedeponeerde en niet-gedeponeerde handelsmerken worden alleen gebruikt als identificatie en blijven exclusief eigendom van hun respectieve eigenaars.

Mediacontact

Tel: +44(0)1628 589 850