Corel biedt krachtige alternatieven voor grafische producten die alleen met een abonnement te verkrijgen zijn

Creative Suite-gebruikers die meer keuze willen, kunnen profiteren van upgradeprijzen

Maidenhead (VK), 17 juni 2013 – Corel kondigt vandaag speciale prijzen aan die specifiek zijn bedoeld voor Creative Suite-gebruikers in Nederland die op zoek zijn naar een alternatief voor grafische producten die alleen met een abonnement verkrijgbaar zijn. Veel softwarebedrijven stappen over op exclusieve abonnementsmodellen, maar Corel biedt gebruikers blijvend de optie om zelf te kiezen hoe ze Corel-producten willen kopen en gebruiken. Creative Suite-gebruikers krijgen de mogelijkheid om de bekroonde Corel®-software uit te proberen of te kopen voor de upgradeprijs. In aanmerking komende producten zijn: CorelDRAW® Graphics Suite, Painter®, PaintShop® Pro, VideoStudio® Pro en AfterShot™ Pro.

'We zijn van mening dat onze gebruikers keuzevrijheid moeten krijgen bij de manier waarop ze hun software kopen,' zegt Nick Davies, EVP & GM Graphics, Digital Media & Productivity Software bij Corel. 'We begrijpen dat er niet één oplossing is die voor iedereen werkt, en daarom bieden we verschillende mogelijkheden voor de producten in onze portefeuille. We zullen permanente licenties voor versies in doos en downloadversies niet afschaffen, en bieden deze aan naast CorelDRAW-abonnementen en meer, geheel volgens de wensen van onze gebruikers.'

Corel heeft voor elk wat wils

Of gebruikers nu voor een korte periode met de software willen werken of een permanente versie willen die altijd up-to-date is, Corel biedt de opties en flexibiliteit om aan de behoeften van iedereen te voldoen. Naast abonnementen en permanente licenties voor CorelDRAW Graphics Suite, biedt het CorelDRAW Premium-lidmaatschapsprogramma alle voordelen van een abonnement (altijd up-to-date, exclusieve inhoud en meer), plús een permanent gebruiksrecht voor het product, dus een echte win-winsituatie.

Voer een proefrit uit met Corel-producten

Om gebruikers te laten experimenteren met de tools, functies en de werkstroom van Corel-producten, zijn 30 dagen geldige en volledig functionele proefversies als download beschikbaar op www.corel.com/cs. Leermiddelen zijn beschikbaar in het product en via het Discovery Center (in het Engels), zodat de overstap makkelijker is en gebruikers vertrouwd kunnen raken met de kracht van Corel-producten.

'Ik ben van beroep grafisch ontwerper en ik heb zo'n beetje elke professionele ontwerptoepassing geprobeerd, maar CorelDRAW Graphics Suite steekt er torenhoog bovenuit,' aldus Scott Huff, CorelDRAW-gebruiker. 'Je kunt de gestroomlijnde interface op allerlei manieren aanpassen, en de koppelvensters en gereedschappen zijn handig en intuïtief in gebruik. Dankzij de nauwe integratie van de toepassingen hoef ik de Corel-omgeving nooit te verlaten. Van de eerste schetsen tot de definitieve proefdruk kan ik mijn werk afronden in een fractie van de tijd die ik kwijt zou zijn als ik de beste tools van de concurrentie zou gebruiken.'

Prijzen

Deze upgradeaanbieding is tot 30 augustus 2013 verkrijgbaar voor gebruikers van Creative Suite CS4 en hoger in Nederland en is van toepassing op de volgende Corel-producten:

CorelDRAW® Graphics Suite X6 – €356

Painter® 12 – €213

PaintShop® Pro X5 – €50

VideoStudio® Pro X6 – €50

AfterShot™ Pro – €60

Als u meer informatie wilt over deze speciale aanbieding of een product wilt kopen, gaat u naar www.corel.com/cs

Word lid van de Corel-community

Over Corel

Corel is een van de belangrijkste softwarebedrijven ter wereld en levert enkele van de bekendste merken in de branche, waaronder Corel®, Roxio®, Pinnacle™ en WinZip®. Het bedrijf beschikt over een van de uitgebreidste portefeuilles met grafische, productiviteits- en digitale-mediaproducten en heeft een reputatie opgebouwd als leverancier van vernieuwende software die gebruiksvriendelijk en makkelijk aan te leren is, zodat onze klanten nog creatiever en productiever kunnen werken. De branche heeft hierop gereageerd met honderden prijzen, die een bekroning vormen voor onze innovatie, ons ontwerp en de toegevoegde waarde die wij bieden.

Onze productlijn, die door miljoenen personen wereldwijd wordt gebruikt, omvat CorelDRAW® Graphics Suite, Corel® Painter®, Corel® PaintShop® Pro, Corel® VideoStudio®, Corel® WordPerfect® Office, Pinnacle Studio™, Roxio Creator®, Roxio® Toast® en WinZip®. Bezoek www.corel.com voor meer informatie over Corel.

© 2013 Corel Corporation. Alle rechten voorbehouden. Corel, het Corel-logo, het Corel-ballonlogo, AfterShot, CorelDRAW, PaintShop, Painter, Pinnacle, Roxio, Roxio Creator, Toast, VideoStudio en WordPerfect zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van Corel Corporation en/of zijn dochterondernemingen. WinZip is een gedeponeerd handelsmerk van WinZip International LLC. Alle overige namen en gedeponeerde en niet-gedeponeerde handelsmerken worden alleen ter identificatie gebruikt en blijven het exclusieve eigendom van hun respectieve eigenaars.

Contactpersoon voor de media:

VK, Benelux en Scandinavië

PR-manager