Corel onthult CorelDRAW® Graphics Suite X6 Small Business Edition

Drie softwarelicenties voor de nieuwste versie van de krachtige grafisch-ontwerpsuite van Corel voor een uitzonderlijke prijs

Maidenhead (VK), 30 oktober 2012 – Corel introduceert vandaag CorelDRAW® Graphics Suite X6 Small Business Edition. Deze Small Business Edition van CorelDRAW® Graphics Suite X6, verkrijgbaar voor slechts € 899,- (excl.btw) omvat maximaal drie installaties voor elk bedrijf, zodat minimaal 40% kan worden bespaard vergeleken met de aankoop van drie afzonderlijke versies*. Dankzij de omgeving vol inhoud en de professionele software voor grafisch ontwerp, fotobewerking en websiteontwerp, kunnen starters en kleine bedrijven met deze krachtige suite pakkende visuele communicatie bereiken. Dankzij de nieuwe leermiddelen, de zoekfunctie voor het direct vinden van inhoud en professionele sjablonen, is het maken van in het oog springende logo's en borden, of van unieke websites, afbeeldingen voor het web, billboards, geheel bedekkende voertuigreclame en folders nu sneller en makkelijker dan ooit.

Waaruit bestaat CorelDRAW Graphics Suite X6 Smalle Business Edition:

Naast de drie serienummers bevat elk exemplaar:

• CorelDRAW® X6, een intuïtieve toepassing voor vectorillustratie en paginalay-out
  • Corel® PHOTO-PAINT™ X6, een professionele beeldbewerkingstoepassing
  • Corel® PowerTRACE™ X6, een hulpprogramma voor het snel en nauwkeurig omzetten van bitmaps in bewerkbare vectorillustraties
  • Corel® CONNECT™, een browser in volledig-schermformaat waarmee u in de digitale inhoud van de suite kunt zoeken op een computer, een lokaal netwerk of schijf en kunt zoeken in de fotocollecties op iStockPhoto® en Fotolia
  • Corel CAPTURE™ X6, een hulpprogramma voor het maken van schermafbeeldingen in één klik
  • Corel® Website Creator™ X6, krachtige nieuwe doe-het-zelf software voor het ontwerpen van websites
  • Drie referentiekaarten voor elk SBE-exemplaar

Gebruikers krijgen ook 10.000 hoogwaardige clipart en afbeeldingen, 1000 nieuwe, professionele digitale foto's in hoge resolutie, 1000 OpenType-lettertypen, - waaronder premiumlettertypen als Helvetica® -, 2000 voertuigsjablonen, 350 professioneel ontworpen sjablonen en 800 frames en patronen. Alle versies in doos van CorelDRAW Graphics Suite X6 worden geleverd met een uitgebreid in kleur gedrukt handboek met harde kaft, waarmee gebruikers op elk niveau snel aan de slag kunnen.

Bezoek www.corel.com/coreldrawsbe voor een volledige lijst met alle onderdelen van CorelDRAW Graphics Suite X6 Small Business Edition.

Beschikbaarheid en prijzen

CorelDRAW Graphics Suite X6 Small Business Edition is vanaf nu verkrijgbaar op www.corel.com of via onze wereldwijde erkende leveranciers. De adviesprijs voor de Nederlandse versie in doos is € 899,- (excl. btw).

*Op basis van de adviesprijs voor afzonderlijke licenties/dozen per oktober 2012

Opmerking:

Gebruikers kunnen CorelDRAW Graphics Suite X6 – Small Business Edition installeren op maximaal 3 computers binnen bedrijven met minder dan 25 werknemers; het pakket kan niet worden gebruikt als installatie voor het uitbreiden van het aantal licenties.

Bronnen voor de media en bloggers

Bezoek de newsroom voor het downloaden van afbeeldingen van CorelDRAW Graphics Suite X6 Small Business Edition.

Maak kennis met de CorelDRAW-community

Contactpersoon

Als u meer informatie wilt over CorelDRAW Graphics Suite X6 – Small Business Edition, of met een medewerker van het productteam wilt spreken, kunt u contact opnemen met:

PR-manager

Tel.: +44(0)1628 589 850

Over Corel

Corel is een van de belangrijkste softwarebedrijven ter wereld, met meer dan 100 miljoen actieve gebruikers in meer dan 75 landen. In de loop der jaren hebben wij een reputatie opgebouwd als leverancier van vernieuwende en betrouwbare producten die gemakkelijk aan te leren zijn en waarmee gebruikers productiever dan ooit kunnen werken. De branche heeft hierop gereageerd met honderden prijzen, die een bekroning vormen voor onze innovaties, ons ontwerp en de toegevoegde waarde die wij bieden.

Corel Corporation biedt enkele van de bekendste softwaremerken in de branche, waaronder Corel®, Roxio®, WinZip® en Pinnacle™. Ons productaanbod omvat CorelDRAW® Graphics Suite, Corel® Painter™, Corel® PaintShop® Pro, Corel® VideoStudio®, Corel® WordPerfect® Office, Pinnacle Studio™, Roxio Creator®, Roxio® Toast® en WinZip®. Bezoek www.corel.com voor meer informatie over Corel.

© 2012 Corel Corporation. Alle rechten voorbehouden. Corel, het Corel-logo, het Corel-ballonlogo, CorelDRAW, PaintShop, Painter, Roxio, Roxio Creator, Toast, VideoStudio, WordPerfect en WinDVD zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van Corel Corporation en/of zijn dochterondernemingen. WinZip is een gedeponeerd handelsmerk van WinZip International LLC. Alle overige namen en gedeponeerde en niet-gedeponeerde handelsmerken worden alleen ter identificatie gebruikt en blijven het exclusieve eigendom van hun respectieve eigenaars.