Pinnacle Studio™ for iPad voegt nieuwe creatieve effecten voor Fast-Motion en Slow-Motion toe

Lancering van nieuwe online community voor Pinnacle Studio for iPad

Maidenhead, UK – donderdag 2 mei 2013 – De Pinnacle-productgroep bij Corel heeft een nieuwe update voor Pinnacle Studio for iPad gelanceerd die klanten een nog rijkere en creatieve mobiele videobewerkingservaring biedt. De update is gratis voor bestaande gebruikers van Pinnacle Studio™ for iPad en biedt creatieve effecten voor fast-motion en slow-motion, bijgewerkte titelstijlen, taalondersteuning voor Braziliaans-Portugees en betere prestaties en stabiliteit toe. Nieuwe klanten kunnen het nieuwe Pinnacle Studio for iPad kopen in de Apple App Store voor €11,99.

Het team van Pinnacle Studio kondigde ook een samenwerking aan met Luma Touch LLC om productontwikkeling, een online community en technische ondersteuning te bieden voor Pinnacle Studio for iPad. We nodigen onze gebruikers uit om de het nieuwe online forum van Pinnacle Studio for iPad te bezoeken om in contact te komen met de community en gratis technische ondersteuning te krijgen van de leden van het team voor productontwikkeling op http://forums.luma-touch.com/StudioforiPad

“Pinnacle Studio for iPad wordt erkend als de beste app voor mobiele bewerking. Het is de realisatie van onze belofte om een ongeëvenaarde ervaring te bieden voor filmmakers. Dankzij onze samenwerking met Luma Touch, voegen we krachtige nieuwe functies toe aan onze bekroonde app en bieden we de gebruikers betere hulpmiddelen en ondersteuning. Luma Touch werd opgericht door leden van het oorspronkelijke ontwikkelingsteam van Pinnacle Studio for iPad. Het brengt uitgebreide productkennis en expertise naar onze community”, zei Michel Yavercovski, Directeur Productbeheer voor Pinnacle-producten bij Corel.

Over Pinnacle Studio for iPad

U kunt nu films voor het witte doek maken op uw touchscreen met Pinnacle Studio for iPad. Pinnacle Studio for iPad is gekozen tot Editors' Choice door PCMag.com en werd recent genoemd als een van de 50 iPad-apps die je moet hebben door Time. Het brengt de toonaangevende technologie voor filmbewerking van Pinnacle naar een gebruiksvriendelijke app om met creatieve snelheid video, audio en foto's te bewerken.

Orden fragmenten vliegensvlug in het Storyboard, voer nauwkeurige bewerkingen uit met behulp van de Tijdlijn en voeg hoogwaardige overgangen, effecten en een soundtrack toe. Geniet van ondersteuning voor 1080p-output en deel uw werk direct op YouTube, Facebook, Box en meer, of exporteer uw project naar Pinnacle Studio™ for Windows en bewerk het verder met nog geavanceerdere tools. Pinnacle Studio for iPad is verkrijgbaar in de Apple App Store voor €11,99 op https://itunes.apple.com/nl/app/pinnacle-studio/id552100086?mt=8

Pinnacle Studio for the iPad is wereldwijd in de App Store in het Engels, Nederlands, Frans, Duits, Italiaans, Japans, Braziliaans Portugees, Russisch, Chinees en Spaans.

Voor meer informatie over Pinnacle Studio for iPad en de Pinnacle-productfamilie, bezoekt u www.pinnaclesys.com

Over Luma Touch LLC

Luma Touch LLC werd opgericht door leden van het oorspronkelijke team van Pinnacle Studio for iPad en maakt met passie geweldige producten die onze klanten helpen om hun verhaal te vertellen met video, foto's en geluid. Kom meer te weten op luma-touch.com

Over Pinnacle

De producten van Pinnacle zijn specifiek ontworpen voor een creatieve videobewerkingservaring en uitzonderlijke resultaten. Ze geven mensen de kracht om hun unieke verhaal met films te vertellen. De producten van Pinnacle, een deel van de Corel-familie, omvatten het bekroonde Pinnacle Studio, Pinnacle Studio for iPad, en Dazzle-apparaten om video vast te leggen. Corel is een van de belangrijkste softwarebedrijven ter wereld en levert enkele van de bekendste merken in de branche, waaronder Roxio, Pinnacle en WinZip. Voor meer informatie over Pinnacle en de software en hardware voor videobewerking voor consumenten, bezoekt u www.pinnaclesys.com

© 2013 Corel Corporation. Alle rechten voorbehouden. Corel, het Corel-logo en het Corel-ballonlogo, Dazzle, Pinnacle, Pinnacle Studio en Roxio zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van Corel Corporation en/of zijn dochterondernemingen. WinZip is een gedeponeerd handelsmerk van WinZip International LLC. Alle andere vermelde namen en gedeponeerde en niet-gedeponeerde handelsmerken worden alle gebruikt als identificatie en blijven exclusief eigendom van hun respectieve eigenaars.

Perscontact:

daniel.donovan@corel.com
Tel: +44(0)1628 589 850

Pershulpmiddelen

Om hulpmiddelen voor Pinnacle Studio 16 te downloaden, waaronder logo's, materiaal voor reviewers, afbeeldingen en video's, bezoekt u www.corel.com/newsroom

Tags: