Eficode en Microsoft gaan samen DevOps-adoptie stimuleren

Microsoft erkent Eficode als Gold Partner op het gebied van DevOps

Helsinki, Finland, 4 december 2019 - Eficode, marktleider in Europa op het gebied van DevOps, gaat nog nauwer samenwerken met Microsoft om de DevOps-adoptie te stimuleren. Dat heeft het bedrijf vandaag aangekondigd. Eficode heeft de prestigieuze Gold Partner-status op het gebied van DevOps ontvangen, een van de hoogste certificeringen die Microsoft aan zijn partners toewijst.

Daarnaast heeft Microsoft ervoor gekozen om hoofdpartner te zijn voor DEVOPS 2020, het grootste DevOps-evenement van Eficode in Noord-Europa, dat volgend jaar plaatsvindt. Sam Guckenheimer, de product owner voor Azure DevOps wereldwijd, zal op dit evenement een keynote spreker zijn.

Eficode heeft in Noord- en West-Europa meer dan 300 professionals in DevOps en softwareontwikkeling in dienst en ondersteunt klanten bij het transformeren van hun bedrijf naar DevOps. Om dit te bewerkstelligen, focust Eficode op modernisering van infrastructuur en Cloud Migratie.

“De status van Microsoft Gold Partner op het gebied van DevOps ontvangen is een behoorlijke prestatie,” vertelt Ilari Nurmi, de CEO van Eficode, “en het laat zien dat we aantoonbare ervaring hebben met het adviseren van bedrijven over de cloud en het toepassen van DevOps. Dit is te danken aan het feit dat we technische begeleiding bieden met een strategische mindset.”

De erkenning als Gold Partner binnen het Microsoft Partner Network bewijst dat Eficode onafhankelijk DevOps- en Microsoft Azure cloud diensten op hoog niveau kan ontwikkelen en leveren. Deze status is een van de hoogste competentieniveaus die Microsoft uitreikt. Eficode is ook Silver Partner op het gebied van applicatieontwikkeling en levert ontwikkelingsdiensten aan klanten van Microsoft.

“We zijn blij dat een bedrijf als Eficode, een algemeen erkend leverancier van DevOps-oplossingen in Scandinavië en Europa, zich op een hoog niveau van DevOps-partners bevindt. We kijken ernaar uit om samen de DevOps-reis van onze klanten te verbeteren”, aldus Katarina Engblom, Director of Partnerships en Small, Medium en Corporate Customer Sales bij Microsoft.

DevOps en cloud computing passen perfect bij elkaar. Door de infrastructuur verder te moderniseren, kunnen bedrijven sneller dan ooit tevoren waarde creëren voor hun klanten. Dat is een van de talrijke voordelen van een succesvolle DevOps-adoptie. Cloud Migraties zijn een megatrend en zorgen voor meer stabiliteit en minder downtime voor bedrijven over de gehele linie.

Ilari Nurmi, CEO van Eficode, ilari.nurmi@eficode.com, +358 40 577 5084

Mikael Nilsson-Ollandt, Business Development Manager bij Eficode, mikael.nilsson-ollandt@eficode.com, +358 50 548 3456

Over Eficode

Eficode is Europees marktleider op het gebied van DevOps en vormt in zes landen de drijvende kracht achter de DevOps-beweging. Waarde voor de klant en teamtevredenheid staan hierbij centraal. Eficode adviseert internationale merken die willen dat hun teams effectiever software maken en deed zo al aan DevOps voordat die term überhaupt bestond. Vandaag de dag gebruikt Eficode zijn ongekende knowhow op het gebied van DevOps om bedrijven te transformeren en houdt het zich bezig met het ontwikkelen van oplossingen die automatisering en cloud computing benutten. De Eficode community telt meer dan 300 professionals, die samen de toekomst van softwareontwikkeling bouwen. Ga voor meer informatie naar www.eficode.com.

Over Microsoft

Microsoft (Nasdaq: MSFT @microsoft) maakt de weg vrij voor digitale transformatie in het tijdperk van intelligent cloud en intelligent edge. Het doel van Microsoft is om iedereen en elke organisatie de kracht te geven om meer te bereiken.

Abonneren