WINDPASSENGER: VLIEGEN ZONDER VLEUGELS MARKTLEIDER IN PORTUGAL SINDS 2004

PORTUGAL: EEN BESTEMMING WAAR STEEDS MEER VRAAG NAAR IS

Portugal is inmiddels een gevestigde naam als internationaal erkende toeristische bestemming. Elk jaar ontvangt het land prijzen voor beste toeristische bestemming, voor de mooiste stranden, voor beste short-break bestemming…Met Lissabon en Porto, de Alentejo en de Algarve en zelfs het verrassende Noorden en het binnenland, biedt Portugal een rijk historisch, cultureel en natuurlijk erfgoed dat zelfs de meest veeleisende reizigers zal behagen.

Als u het betoverende landschap van Portugal al kent vanaf de grond, kunt u het land nu vanuit een ander perspectief ontdekken. Ga aan boord van een heteluchtballon met Windpassenger en bekijk vanuit de lucht adembenemende landschappen die overvloeien in magische vergezichten die werkelijk onvergetelijk zijn.

INFORMATIE OVER WINDPASSENGER

Windpassenger is de marktleider in Portugal, met meer dan 30 jaar ervaring in ballonvaren, en wijdt zich exclusief aan het vervoeren van passagiers in heteluchtballonnen. Sinds 2004 hebben reeds meer dan 25.000 mensen gevlogen met onze teams van ervaren en hoog opgeleide piloten. Zij beschikken over alle diploma’s, verzekeringen en vergunningen van EASA (European Aviation Safety Agency) en worden jaarlijkse onderworpen aan een inspectie door een luchtwaardigheidsbeheerbedrijf, waardoor de hoogste kwaliteit en veiligheid op elk moment gewaarborgd zijn.

BALLONVAREN

Windpassenger is in staat om in het hele land ballonvluchten uit te voeren. De voornaamste vertrekpunten zijn onder andere Coruche/Ribatejo (hoofdkantoor van Windpassenger), Lisboa/Vale do Tejo, Setúbal/Tróia, Montemor-o-Velho/Midden-Portugal, Porto/Noord-Portugal, Alentejo en de Algarve. Met vluchten vanaf 99€ zijn er meerdere opties om uit te kiezen, met romantische vluchten alleen voor stellen tot groepen van 4 à 20 passagiers, nachtvluchten, vluchten inclusief overnachtingen, low-cost vluchten of, nog eenvoudiger, cadeaukaarten of tegoedbonnen beschikbaar in één muisklik via www.windpassenger.pt

Neem voor meer informatie contact op met:

GUIDO VAN DER VELDEN DOS SANTOS

Telefoon: (+351) 243 675091 | (+351)  917 102 250