Getinge lanceert Pulsiocare: de volgende generatie in hemodynamische monitoring

Getinge kondigt de lancering aan van Pulsiocare, een platform voor geavanceerde hemodynamische monitoring dat onlangs het CE-certificaat ontving. Het ultramoderne apparaat is gebaseerd op de bekroonde, gemeenschappelijke gebruikersinterface van het wereldwijde medische technologiebedrijf en biedt een modern en intuïtief te gebruiken platform voor patiëntmonitoring en hemodynamische beoordeling.

Vandaag introduceert Getinge zijn nieuwste innovatie: de Pulsiocare monitor.

“Met het CE-certificaat van Pulsiocare brengen we een geavanceerd niveau van monitoring naar de gezondheidszorg. Het is ontworpen om zorgprofessionals nauwkeurige en continue hemodynamische monitoring te bieden, waardoor optimale zorg voor ernstig zieke patiënten wordt gegarandeerd”, zegt Cecilia Sjöstedt, Vice President Critical Care bij Getinge.

Pulsiocare, de opvolger van Getinge’s PulsioFlex platform, is een mobiele monitor met een oplaadbare batterij en een responsief touchscreen. De integratie van de bekroonde gemeenschappelijke gebruikersinterface van Getinge zorgt ervoor dat de interface van het apparaat vertrouwd aanvoelt en gemakkelijk te navigeren is, waardoor de leercurve voor professionals in de gezondheidszorg wordt geminimaliseerd.

Met Pulsiocare zijn de bewezen technologieën PiCCO en ProAQT van Getinge in één enkele monitor ingebouwd.

“Dit is een complete oplossing voor geavanceerde hemodynamische monitoring op
intensivecareafdelingen en operatiekamers, waardoor artsen complexe patiëntaandoeningen beter kunnen begrijpen”, zegt Laura Kastenmayer, Product Manager bij Getinge.

Lees meer over Pulsiocare >>

Leer meer over geavanceerde hemodynamische monitoring >>

Let op! Deze tekst is bedoeld om informatie te verstrekken aan een internationaal publiek buiten de Verenigde Staten.

Investeerdersrelaties:

Lars Mattson, Head of Investor Relations
Telefoon: +46 (0)10 335 0043
E-mail: lars.mattsson@getinge.com

Contactpersoon media:

Caroline Örmgård, Head of Public & Media Relations
Telefoon: +46 10 335 0041
E-mail: caroline.ormgard@getinge.com

Contactpersoon media Benelux:

Heaven-Lee Roskam, Marketing & Communication Manager Benelux
E-mail: heaven-lee.roskam@getinge.com

Over Getinge
Met de vaste overtuiging dat elke persoon en gemeenschap toegang dient te hebben tot de best mogelijke zorg, biedt Getinge ziekenhuizen en life science bedrijven en instellingen, producten en oplossingen om klinische resultaten te verbeteren en workflows te optimaliseren. Het aanbod omvat producten en oplossingen voor intensive care, cardiovasculaire procedures, operatiekamers, steriele opwerking en life science. Getinge heeft wereldwijd ongeveer 12.000 mensen in dienst en de producten worden verkocht in meer dan 135 landen.

Abonneren