Lekmer.nl lanceert het nieuwe merk Jox

Lekmer.com, De grootste web boetiek voor families met kinderen in het noorden, lanceert vandaag Jox - een nieuw merk met functionele inrichting voor de kinderkamer.

De serie Jox bestaat uit meubels, textiel en opbergmogelijkheden voor de kinderkamer in een tijdloos Scandinavisch design. Natuurlijke materialen met klassiek harlekijn- en octagram motief. De ingetogen pastelkeuren geven een warm en zacht gevoel en alle kleuren in de collectie kunnen gemakkelijk met elkaar gemixed en gematched worden. Hier vind je het Jox assortiment op Lekmer, http://lekmer.nl/jox/

Wat voor alle producten geldt in de collectie is dat ze prijswaardig zijn, milieuvriendelijk en dat ze een lange levensduur hebben. Het textiel is OEKO-tex gecertificeerd en de houtdetails bestaan uit FSC-gecertificeerd hout. Alle producten worden geleverd in een plat pakket waardoor ze effectief verpakt kunnen worden en een minimaal transportvolume innemen. De producten zijn aangepast op kinderen vanaf 1 jaar en er zit geen leeftijdsgrens aan. Wanneer de kinderen zijn uitgekeken op de spulletjes kunnen deze gerust een ander deel van het huis versieren – als functioneel meubelstuk of als inrichtingsaccessoire.

Velen hebben vandaag de dag een open indeling in huis en wensen daarom dat de kinderkamerdetails gemakkelijk verplaatst kunnen worden en gemakkelijk aan te passen zijn bij de rest van het huis. Jox is in harmonie met de rest van het huis zodat zodra de kinderen zijn opgegroeid ze gerust ergens anders in huis leuk kunnen staan waardoor ze een langere levensduur krijgen, zegt Fredrik Palm, VD voor Lekmer.com.

Voor foto’s met een hogere kwaliteit en meer informatie over Jox, bezoek joxkids.com. De collectie kan gekocht worden bij Lekmer.nl.

Over Lekmer
Lekmer.com is de grootste online web boetiek van het noorden met alles voor alle kinderen. Lekmer is verkozen tot webshop van het jaar 2014 en klantenservice van het jaar 2014 in Noorwegen, tevens speel-, kind-, en babywebshop van het jaar 2014 in zowel Noorwegen en Zweden. In het assortiment vind je meer dan 900 merken met babyproducten, kinderwagens, autostoeltjes, speelgoed, kinderkleding en inrichting voor de kinderkamer. Lekmer distribueert in Zweden, Noorwegen, Zweden, Finland, Denemarken en Nederland met het hoofdkantoor in Stockholm. Lekmer.com is een deel van het e-handel concern CDON Group.

Documenten & Links