Power Expert Patrick Le Fèvre aangenomen als nieuwe Marketing en Communication Director bij Powerbox International

Powerbox (Zweden) heeft zojuist bekend gemaakt dat Patrick Le Fèvre zich aan heeft gesloten bij het bedrijf als Marketing Director met als hoofdtaken Marketing en Communicatie. Hij wordt onderdeel van het Corporate Business Team dat direct rapporteert aan de CEO.

“Het bedienen van klanten die energie-efficiënt en betrouwbare voedingen nodig hebben en behoefte hebben aan expertise in de vorm van goede snelle service heeft ons harder laten groeien dan de markt,” aldus Martin Sjöstrand, CEO. “Patrick’s expertise in marketing en technologie zal een goede input zijn voor ons bedrijf waarbij we willen blijven groeien zoals we momenteel doen.”

Patrick Le Fèvre is een erg ervaren senior marketer en engineer met 25 jaar aan traceerbaar succes in de power elektronica. Als pionier in de markt van nieuwe technologieën heeft hij allerlei zaken gevonden om energie te besparen. Hij schreef talloze white papers en artikelen voor world leading power conferences. Deze zijn meer dan 180 keer in de media over de gehele wereld gepubliceerd.
Daarnaast is hij erg betrokken bij diverse forums waar hij zijn kennis deelt met anderen.

Le Fèvre geeft als commentaar: “Ik ben zeer blij dat ik bij Powerbox International aan de gang kan. Mijn kennis in het nauw samen werken met product management en R&D waarbij energiebesparing voorop staat zal zeer belangrijk zijn. Powerbox heeft een interessant portfolio en een unieke manier van werken waardoor time to market voor klanten snel is. Hierbij is altijd een belangrijk aspect dat de verantwoordelijkheid voor de omgeving niet uit het oog verloren mag worden. Het is een dynamisch bedrijf, kijk maar naar de nieuwste ontwikkelingen.”

Le Fèvre heeft hiervoor een rol gehad bij Ericsson Power Modules en was verantwoordelijk voor de marketing en communicatie.

www.prbx.com
Kantoor Benelux 31 76 501 5856

Please contact Patrick Le Fèvre, Marketing & Communication Director

Founded in 1974, with headquarters in Sweden and local operations in 15 countries on four continents, Powerbox serves customers around the globe. We focus on four major markets - industrial, medical, transportation/railway and defense - for which the company designs premium quality power conversion systems for demanding applications. Our mission is to use our expertise to increase our customers’ competitiveness by meeting their entire power needs. Every aspect of our business is focused on that goal, from the design of the advanced components that go into in our products to our customer service. Powerbox is recognized for technical innovations that reduce energy consumption and the company's ability to manage the full product lifecycle, minimizing environmental impacts.

Abonneren

Documenten & Links