Powerbox Group promoveert Patrick Le Fèvre als Chief Marketing en Communications Officer

Powerbox International AB heeft Patrick Le Fèvre gepromoveerd van Marketing en Communication Director naar Chief Marketing en Communications Officer (CMCO). In het verlengde van zijn verantwoordelijkheid om de Powerbox standaard range en de custom producten en oplossingen te promoten, wordt Le Fèvre per 1 januari 2017 ook verantwoordelijk voor de producten van Eplax en Power Technics. Hij blijft deel van het Powerbox corporate business team en rapporteert aan de CEO, Martin Sjöstrand.

Sjöstrand zegt:, “Patrick’s ervaring en toewijding aan de power industrie, zijn passie voor efficiency en het milieu hebben ervoor gezorgd dat er een hele positieve invloed is op Powerbox. Het management vindt zijn kwaliteiten nu ook gebruikt dienen te worden voor beide aangekochte bedrijven zodat we nog meer profijt kunnen halen uit zijn kwaliteit.”

Le Fèvre geeft zelf aan: “Close samenwerken met product management en R&D is wat ik de laatste 25 jaar heb gedaan. Het niveau van innovatie bij Powerbox heb ik in jaren niet zo ervaren. Nog belangrijker, de focus ligt stevig op de twee meest belangrijke aspecten bij power conversie: efficiency en time to market, zelfs voor de meest complexe custom voedingen. Dit wil ik graag versterken bij de andere business units.”

Patrick Le Fèvre is een internationale marketer en engineer die al meer dan 20 jaar in de power industrie zit. Hij is een gerespecteerd person en schrijft veel artikelen en interviews, erg pakkende artikelen die op meer dan 200 toonaangevende sites en magazines gepubliceerd zijn.

Patrick Le Fèvre was in zijn vorige baan bij Ericsson Power Modules 20 years meer dan 20 jaar verantwoordelijk voor de marketing, hij kwam in november 2015 in dienst van Powerbox.

Bezoek www.prbx.com
of neem contact op met Patrick Le Fèvre, Director Marketing and Communication

Over Powerbox
Ontstaan in 1974, het hoofdkantoor in Zweden en lokaal in 15 landen gevestigd is Powerbox in staat klanten in de hele wereld te bedienen. Onze focus ligt op vier grote markten: industrie, medisch, rail en transport, en defensie. Hiervoor ontwikkelen wij premium voedingen. Onze missie is onze expertise te gebruiken om bij de klant de expertise te vergroten. Ieder aspect van onze business is gebaseerd op het ontwerpen met geavanceerde componenten. Powerbox staat bekend om de technische innovaties die bijdragen aan energiebesparing en haar mogelijkheden om een volledige product life cycle te voorzien met zo min mogelijk impact op het milieu.

Abonneren