Voordelig een last-minute zomertrip naar Engeland met Stena Line

Report this content

Een last-minute zomertrip naar Harwich met één van de gigantische en recentelijk vernieuwde schepen van Stena Line is binnen handbereik. Vanaf 10 juli ontvangen reizigers 20% korting op een overtocht. Start uw roadtrip door Engeland vanuit Harwich, neem de auto en alle benodigde bagage gewoon mee (zonder extra bagagetoeslag).

Bij Stena Line begint het genieten direct aan boord. U reist ontspannen van Hoek van Holland naar Harwich onder het genot van vernieuwde horecafaciliteiten, de mogelijkheid om dutyfree te winkelen en een prachtig uitzicht over zee. De schepen zijn voorzien van een speciale Family Hub waar jonge kids en ouders zich tijdens de overtocht kunnen vermaken.

Bezienswaardigheden Harwich

Na een aangename overtocht kan in Harwich de vakantie écht beginnen. Bezoek bijvoorbeeld het historische Harwich Redoubt Fort, een in 1808 gebouwd fort dat Harwich beschermde tegen een invasie van Napoleon. Of bezoek Halfpenny Pier voor een relaxte wandeling aan het water.

Een duurzame reis

De recent vernieuwde schepen van Stena Line voldoen aan de duurzame behoefte van reizigers. De schepen maken door speciale rompverf efficiënter gebruik van energie en brandstof. Het schip vaart namelijk met minder weerstand door het water, wat leidt tot een daling in gebruik van brandstof en tevens minder CO2-uitstoot. Daarnaast is het meubilair duurzaam vernieuwd en zijn de horecafaciliteiten aan boord ingericht om voedselverspilling tegen te gaan.

De kortingsactie

De aanbieding van 20% korting is geldig op dagafvaarten vanaf Hoek van Holland om 14.15u (13.45u op zondagen) en Harwich om 9.00u bij boekingen van Economy-. Flexi- en Premium-tarieven als u ‘auto met bestuurder’ of ‘voetpassagier’ selecteert.

Om van deze kortingsactie te genieten maakt u gebruik van de actiecode: ‘SUMMER24’. De aanbieding is geldig voor boekingen gemaakt tot en met 19 augustus, voor reizen van 8 juli tot en met 30 september 2024.

De korting is niet geldig op hutten, maaltijden, de Stena Line Lounge, arrangementen en reizen met huisdieren. De aanbieding is niet geldig in combinatie met andere promoties of kortingen.

Maak uw boeking via de website van Stena Line. Hier vindt u ook de algemene boekingsvoorwaarden die gelden voor deze kortingsactie.

Noot voor de redactie – niet voor publicatie
Bijl PR, email: stenaline@bijlpr.nl, tel: 010 20 04 935

Over Stena Line

Stena Line is één van Europa's meest toonaangevende ferry maatschappijen met 38 schepen en 18 routes in Noord-Europa en 26.000 afvaarten per jaar. Stena Line is een belangrijk onderdeel van het Europese logistieke netwerk en ontwikkelt nieuwe intermodale vrachtoplossingen door transport per spoor, weg en zee te combineren. Stena Line speelt ook een belangrijke rol in het toerisme in Europa met haar uitgebreide passagiersactiviteiten. Het bedrijf is familiebezit, werd opgericht in 1962 en heeft het hoofdkantoor in Göteborg. Stena Line heeft 6.100 werknemers en een jaarlijkse omzet van 19 miljard SEK. Ga voor meer informatie naar www.stenaline.com