UWV zet FLOW Partner Automatisering in ter ondersteuning van STAP-Budget

TIE Kinetix, leider in 100% digitalisering van de supply chain, kondigt vandaag aan dat het Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekeringen (UWV) met succes FLOW Partner Automation heeft ingezet om elektronisch bestellen en factureren mogelijk te maken met meer dan 600 onderwijsinstellingen die deelnemen aan het door de overheid gesteunde subsidieprogramma STAP.

Met de subsidieregeling Stimulering ArbeidsmarktPositie (STAP), die in januari 2022 van start gaat, kunnen werkzoekende Nederlanders subsidie aanvragen voor scholing en ontwikkeling bij een van de deelnemende instellingen. In samenwerking met NLeyes, een leider in e-procurement en e-delivery, zal het cloudgebaseerde supply chain platform FLOW van TIE Kinetix een sterk geautomatiseerd bestel- en facturatieproces faciliteren om de uitvoering van het programma te ondersteunen.

"Het UWV STAP-portaal is er klaar voor!" zegt Arjan Sloot, Country Manager Benelux, TIE Kinetix. "We zijn opgetogen dat we de eerste van vele educatieve leveranciers met succes hebben kunnen onboarden, en we kijken uit naar de officiële lancering van het programma in januari."

Dankzij het speciaal voor STAP gecreëerde portaal dat gebaseerd is op FLOW kunnen UWV, deelnemende onderwijsaanbieders en cursisten profiteren van naadloze en tijdige transacties. Dit zal de behoefte aan support na de lancering van het programma aanzienlijk minimaliseren, wat resulteert in minder vertragingen en een positieve ervaring voor alle betrokkenen.

Neem contact op voor meer informatie:

T: +31-88-369-8000
E: info@TIEKinetix.com
W: www.TIEKinetix.com

Over TIE Kinetix

Bij TIE Kinetix leveren wij Software-as-a-Service (SaaS) oplossingen aan bedrijven, (semi-) overheidsinstanties en hun zakenpartners om supply chain processen te vereenvoudigen door volledig elektronische uitwisseling van zakelijke documenten. FLOW Partner Automation, ons software platform, stelt de gebruikers in staat om slimmer samen te werken met hun zakenpartners en de communicatie te stroomlijnen door naadloze integratie met elk bestaand (IT-) systeem. Sinds 1987 ondersteunen wij alle EDI- en e-facturatiestandaarden en de communicatiemethoden die hier wereldwijd voor worden gebruikt. Ons internationale team deelt hun expertise en ervaring met onze ruim 2.500 klanten en vereenvoudigen de jaarlijkse uitwisseling van meer dan 1 miljard documenten via FLOW.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext: TIE) en heeft kantoren in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Australië en de Verenigde Staten. Ga voor meer informatie naar www.TIEKinetix.com/nl en volg ons op LinkedIn, Twitter, Facebook, Xing en YouTube.

Abonneren