Alle vakantietips van insiders verzamelt in de Zwedenbelevingsgids

Samen met de 21 regio's van Zweden heeft Visit Sweden een online gids samengesteld met meer dan 15.000 vakantietips voor een heerlijke zomer in Zweden. De Engelstalige gids met tips van insiders is online te vinden op de website van Visit Sweden. Je kunt in de gids zoeken naar vakantietips op de plek waar je je op dat moment bent of op de locatie waar je heen wilt. Hartstikke handig voor als je op rondreis bent in Zweden en ter plekke leuke dingen wilt doen.

Johan Foto: Willner/imagebank.sweden.se Download

Samen met de 21 regio's van Zweden heeft Visit Sweden een online gids samengesteld met alle vakantietips voor een heerlijke zomer in Zweden. De Engelstalige gids met tips van insiders is online te vinden op de website van Visit Sweden. Je kunt in de gids zoeken naar vakantietips op de plek waar je je op dat moment bent of op de locatie waar je heen wilt. Hartstikke handig voor als je op rondreis bent in Zweden en ter plekke leuke dingen wilt doen.

Wat kan ik hier ter plekke doen en waar moet ik heen? Deze gids geeft er antwoord op. Je vindt er allerlei tips, van de wildernisroutes, verschillende soorten accommodaties, gastronomische tips tot culturele en historische festivals in Zweden. Wat dacht je van een mountainbiken voor het hele gezin? Of een saunabad 80 meter onder de grond? Of wandelen in het weidse berglandschap van Jämtland?

- We zijn blij dat we al deze tips van insiders via de website van Visit Sweden kunnen presenteren. Op deze manier kunnen we de aantrekkingskracht van Zweden als vakantieland nog meer versterken door dit aanbod dat de juiste doelgroepen aantrekt, nu steeds meer mensen waarde lijken te hechten aan meer betaalbare vakantie-ervaringen- aldus Susanne Andersson, CEO van Visit Sweden.

In de online gids staan ook veel tips voor wie graag een kunsttentoonstellingen, designevenementen en culturele festivals bezoekt. Want ook deze Zomer kun je in Zweden overal uitvoeringen en tentoonstellingen van bijvoorbeeld internationale straatartiesten, fotografen en textielkunstenaars bezoeken. Of bekijk de moderne glaskunst en luister naar het verhaal achter enkele van de meest klassieke en geliefde meubelmakers van Zweden.

De perfecte accommodatie of restaurant vinden kan het verschil betekenen tussen een goede reis en een onvergetelijke ervaring. Dus of je nu op zoek bent naar betaalbare B&B, luxe hotels, of bekroonde kazen bij een lokale zuivelfabriek, of een koffiewandeling in een grote stad, in deze gids vind je het allemaal.

Zie voor rechtenvrij beeldmateriaal: https://contentbank.visitsweden.com/selection/3eafdd966c87d0ca78d9420257e1c6cf

Kijk voor meer inspiratie over Zweden op onze website: www.visitsweden.nl

Anne Tusveld, PR Manager, Visit Sweden, Amsterdam

anne.tusveld@visitsweden.com, t: +31(0)6 53244305

Visit Sweden is de officiële vertegenwoordiging van de Zweedse regering in de Benelux om Zweden als toeristische bestemming in de markt te zetten. Onze visie is om Zweden in 2030 de meest duurzame en aantrekkelijke reisbestemming ter wereld te maken. Een duurzame reisbestemming gebaseerd op innovatie. Meer dan ooit moeten doelgerichte reizen zinvol en bewust zijn. Ze moeten duurzame waarde creëren voor onze gasten, de lokale gemeenschap en onze planeet. Welkom in Zweden.

Quotes

Susanne Andersson, CEO van Visit Sweden