Visma | ProActive: samen winnen

Softwarebedrijf ProActive heeft een bijzonder jubileum te vieren. Op 8 november 2021 is ProActive namelijk drie jaar zelfstandig onderdeel van Visma. In deze 3 jaar is dit bedrijf doorgegroeid tot ruim 80 enthousiaste en betrokken medewerkers. Het Haarlemse techbedrijf blijft zelfstandig opereren, maar onder een nieuwe naam: Visma | ProActive. Hierbij veranderen alleen de bedrijfsnaam en het logo.

Met deze extra aanwezigheid van Visma binnen ProActive, heeft de maker van de Spend Cloud meer slagkracht zonder eigen identiteit te verliezen. Daarnaast: een betere connectie tussen de overige bedrijven die onderdeel uitmaken van de Visma Groep in Nederland. Het vernieuwde Visma | ProActive straalt meer Visma uit, omdat Spend Cloud gebruikers ondertussen ook al meer van de Visma voordelen merken. Denk hierbij aan geavanceerde cybersecurity, meer ontwikkelcapaciteit en kunstmatige intelligentie zoals in Autosuggest die suggesties geeft tijdens digitale factuurverwerking.

Ondanks de verandering in naam en logo, verandert er aan de werking van de softwareoplossing, tone of voice en manier van doen niets.

Voor meer informatie verwijzen we je graag door naar Heiko Bonenkamp: heiko.bonenkamp@visma.com.

Abonneren