Visma bedrijven RADAR360 en Visionplanner samen verder

Veenendaal, 17 mei 2021

Visionplanner en RADAR360 bundelen vanaf heden hun krachten en gaan intensief samenwerken. De softwareproducten van beide ondernemingen ondersteunen accountants- en administratiekantoren bij hun belangrijkste kernprocessen.

RADAR360 levert CRM en practice management oplossingen aan accountants- en administratiekantoren. Visionplanner is software voor dashboarding, jaarrekeningen en fiscale aangiftes, ook actief op dezelfde markt. Beide bedrijven zijn onderdeel van Visma, Europees leider in cloud software oplossingen.

Brigitte Buntinx “De samenwerking met Visionplanner geeft aan dat wij binnen Visma altijd denken en ontwikkelen vanuit de best-of-breed-gedachte. Een mooie verbinding tussen twee spelers met een duidelijke focus.”

“RADAR vult ons software landschap goed aan” vervolgt Gert Kwetters, managing director van Visionplanner. “Onze jaarrekeningen en dashboards zijn vaak het startpunt voor adviesgesprekken met ondernemers. De CRM functionaliteit van RADAR kan daar een belangrijke rol in vervullen. Ook de practice management functionaliteiten zoals document management, tijdregistratie en facturatie passen heel goed bij ons portfolio.”

John Reynders, Visma’s Area Director Benelux bevestigt dat de Visma-strategie is om bedrijven onafhankelijk te laten opereren. “Desondanks zien we nu vooral de voordelen van het combineren van beide bedrijven. RADAR’s innovatieslag kan nu nog sneller. En zowel Visionplanner als RADAR bouwen hun gezamenlijke doel nu verder uit: mooie, veilige en rijke applicaties ontwikkelen voor hun klanten.”

Beide organisaties houden onverminderd focus op de ontwikkeling van hun producten, waarbij wel zal worden gezocht naar integraties die van toegevoegde waarde zijn voor de gebruikers. RADAR360 blijft als autonoom product actief binnen Visionplanner.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Gert Kwetters, Managing Director van Visionplanner (06 53 37 48 73 - gertkwetters@visionplanner.com) of met Brigitte Buntinx, Managing Director van RADAR360 (06 55 33 75 84 - bb@radar360.nl).

Abonneren