24Seven Technology Group ASA : 24Seven Technology Group med rekordomsetning i andre kvartal

24Seven Technology Group med rekordomsetning i andre kvartal

24Seven Technology Group, Nordens første og ledende leverandør av webbaserte forretningssystemer og telefonisystemer i skyen, la i dag frem resultatene for andre kvartal 2012. Selskapet omsatte for 16,7 millioner kroner, noe som utgjør en vekst på 21 %. Driftsresultat før avskrivninger (EBITDA) endte i tråd med selskapets guiding på 0,4 millioner kroner.

24Seven Technology Group har de siste årene investert tungt i utvikling av sin nye teknologiplattform samt fokusert på implementering av strategi for kjerneproduktene, 24SevenOffice og Oyatel.

- Vi ligger foran vår plan om utvikling av den nye teknologiplattformen og forventer at all vesentlig funksjonalitet og moduler blir lansert i løpet av året. Samtidig som utviklingsløpet er foran planen leverer vi positive resultater som lovet - og vi er fornøyd med at vi nok en gang innfrir vår guiding til markedet, sier CEO Stian Rustad i 24Seven Technology Group ASA.

24SevenOffice lanserte i andre kvartal støtte for elektronisk faktura og en ny fakturaløsning på den nye teknologiplattformen.

- 24SevenOffice leverer hovedsakelig et komplett forretningssystem med alt fra timeføring, prosjekt, fakturering, regnskap til CRM - med mellomstore bedrifter som kjernemålgruppe. Gjennom den nye fakturaløsningen kan vi lansere en nedskalert og fleksibel fakturaløsning til små og nyetablerte bedrifter. Med over en million bedrifter under 5 ansatte i Norge og Sverige ser vi et stort potensiale i fakturaløsningen isolert sett, og ikke minst gjennom oppgradering til komplett forretningssystem for vekstbedriftene, sier Ståle Risa, COO i 24Seven Technology Group ASA.

- Lanseringen av den nye teknologiplattformen vil gjøre løsningen enda mer attraktiv, øke brukeropplevelsen og tilføre systemet spennende add-ons. Vi forventer flere nye inntektspotensialer ovenfor både nye og eksisterende kunder også i fremtiden, avslutter Risa.

For mer informasjon kontakt:
Stian Rustad, CEO
Tlf. +47 916 63 909
Epost: sr@24SevenOffice.com

Ståle Risa, COO
Tlf. +47 922 35 847
Epost: str@24SevenOffice.com

Om 24Seven Technology Group ASA
24Seven Technology Group, Nordens første og ledende leverandør av webbaserte forretningssystemer og telefonisystemer i nettskyen gjennom kjerneproduktene, 24SevenOffice og Oyatel.

Løsningene inneholder alt en bedrift trenger for den daglige driften som fakturering, regnskap, crm, prosjektstyring, email, kalender, fil- og dokumentarkiv og telefonisystem - integrert i ett system. Systemet er kvalitetssikret av en rekke store selskaper og ferdig integrert mot bl.a. bank, kredittsjekk, inkasso, Altinn, telefoni etc.

Selskapets forretningsmodell baserer seg på en abonnementsmodell som sikrer selskapet repeterende og forutsigbare inntekter, som danner grunnlaget for å sikre gode tjenester for våre kunder også i fremtiden.

24Seven Technology Group ASA er notert på Oslo børs, Axess listen, med ticker TFSO.