24Seven Technology Group med målsetting om tredoblet vekst av nye brukere

24Seven Technology Group ASA har stor tro på potensialet med sin internasjonale lansering av 24SevenOffice World Edition og har en konkret målsetning om å tredoble antall communty registreringer fra dagens nivå på 150 brukere per måned til 450 brukere per måned allerede i løpet av tredje kvartal.
Samtidig som 24SevenOffice World Edition lanseres i begynnelsen av andre kvartal vil selskapet inkludere en live oppdatert brukerteller som synliggjør veksten på sine websider.
- Vi tror markedet kommer til å bli overrasket over potensialet i det internasjonale SaaS markedet og det blir spennende å synliggjøre veksten for både våre eksisterende og nye investorer. Siden SaaS ordre er for små til å børsmelde per salg blir dette en fin måte å synliggjøre veksten vår på, samt at det stiller store krav til organisasjonen om å levere dag etter dag, uke etter uke, og ikke bare ha fokus på kvartalsvis nivå, sier Ståle Risa, COO i 24Seven Technology Group ASA.

Om 24SevenOffice World Edition
24SevenOffice World Edition lanseres i begynnelsen av andre kvartal 2011 og inneholder blant annet komplett prosjektplanlegging og styring, timeføring og dokumentdeling.  Brukere kan fritt invitere eksterne deltakere til å dele informasjon i sitt prosjekt og vil være et viktig bidrag til viralspredning av systemet. 24SevenOffice er i rute med lanseringen og fullførte forrige uke en viktig milepæl ved å være integrert med blant annet Google innlogging. Systemet skal distribueres på Google Apps Marketplace fra Q3 2011.
For mer informasjon kontakt Ståle Risa, COO, str@24sevenoffice.com eller 922 35 847

NB! Ved en inkurie ble forrige børsmelding sendt ut med feil overskrift, ellers er meldingen uforandret.