24SevenOffice World Edition versjon 1.0 lansert

24Seven Technology Group ASA har en pågående strategi om å lansere 24SevenOffice internasjonalt. I første fase vil vi lansere generiske moduler som ikke krever vesentlig lokal tilpasning utover oversetting av språk. Fase 1 vil bestå av flere versjoner og først ut lanserer vi i dag Project Management World Edition (WE).

Project Management WE vil inneholde en gratisversjon hvor det også blir gratis å invitere andre eksterne prosjektdeltakere. Dette vil gi en viktig viral-effekt og gi større spredning av 24SevenOffice. Denne versjonen skal konkurrere med samarbeidssystemer som f.eks. Basecamp.com fra 37signals med ca. 5 millioner brukere. 24SevenOffice sin versjon skal i tillegg dekke behovet til de som ønsker noe mer avansert funksjonalitet som f.eks. Gantt diagram, deling av Google docs, osv.

Vi har i vår utrullingsplan ambisjoner om å lansere én ny versjon omtrent hvert kvartal i 2011. 24SevenOffice World Edition vil lanseres på Google Marketplace senest i Q311, som tidligere kommunisert. I dag har vi også lansert en sanntidsoppdatert brukerteller på våre Investor Relations-sider slik at våre investorer og andre interesserte enkelt skal kunne følge brukerutviklingen. 24SevenOffice har en målsetting om å tredoble veksten i antall nye Community-brukere fra omtrent 150 i dag til 450 i løpet av Q311. IR siden finnes her: http://24SevenOffice.com/no/selskapet/investor-relations/ . Den internasjonale websiden for 24SevenOffice Project Management WE finner du på http://24sevenoffice.com/

24Seven Technology Group ASA har de siste årene investert tungt i utviklingen av en internasjonal versjon av 24SevenOffice. Det betyr at alle moduler blir skrevet om til å støtte alle nettlesere, samt modulene får et forenklet brukergrensesnitt. Det blir også bedre hjelpefunksjoner og kom i gang guider som vil øke salget uten hjelp av selgere.