E-mail World Edition er ferdigstilt

24Seven Technology Group ASA har de siste årene investert tungt i utviklingen av en internasjonal versjon av 24SevenOffice. Det betyr at alle moduler blir skrevet om til å støtte alle nettlesere (cross browser), samt modulene får et forenklet brukergrensesnitt. Det blir også bedre hjelpefunksjoner og kom i gang guider som vil øke salget uten hjelp av selgere. Hver enkelt modul representerer store og tunge prosjekter for 24Seven Technology Group ASA.

Den internasjonale E-mail modulen er ferdigstilt og vil bli produksjonssatt for alle våre kunder i dag. Selskapet er i rute til å lansere 24SevenOffice World Edition tidlig i Q211 som tidligere kommunisert. E-mail World Edition skiller seg ut fra mailsystemer som f.eks Gmail ved at man kan legge inn e-mailkontoer fra hvilket som helst e-mailsystem som støtter pop3 eller IMAP. Det vil si at E-mail World Edition vil virke som et aggregerende mailsystem for kundenes Gmail kontoer, Online kontoer, Exchange bedriftskontoer med mere og hvor man da igjen kan knytte mailene fra disse til et enkelt prosjekt/kunde. Systemet inneholder også avansert fritekstsøk, som opererer uavhengig av hvilket mailsystem mailen opprinnelig stammer fra.