Meldepliktig handel

Partneransvarlig i 24SevenOffice ASA, Freddy Kristensen, har solgt 74 000 aksjer i 24SevenOffice ASA til Garberg Kristensen Invest AS til en kurs på kr. 5.80. Freddy Kristensen eier alle aksjene i dette selskapet. Garberg Kristensen Invest AS, som er eid av Freddy Kristensen, kjøper 74 000 aksjer i 24SevenOffice ASA til en kurs på kr. 5.80 av Freddy Kristensen. Garberg Kristensen Invest AS har etter transaksjonen en beholdning på 74 000 aksjer. Freddy Kristensen har etter transaksjonen ikke lenger aksjer i 24SevenOffice ASA. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Cision http://www.cisionwire.no http://www.cisionwire.no/24seven-technology-group-asa/r//meldepliktig-handel,c9339538