Style opp bilen med Panter solfilm

Report this content

Style opp bilen med Panter solfilm Dyrere biler er ofte utstyrt med svakt farget glass. Nå kan alle ettermontere solfilm som ikke misfarges etter kort tid, på innsiden av bilrutene. 3M Scotchtint Panter solfilm til bilglass er hundre prosent fargebestandig takket være en ny solfilmteknologi, Color Stable, som i dag ikke finnes i andre solfilmer på markedet. I nøytrale tester viser det seg at vanlige solfilmer får et lillaskjær etter kort tid, mens det ikke skjer med 3Ms nye solfilm for bilglass. I praksis blir alltid standard solfilmer lilla over tid på grunn av sollyset. 3M gir garanti på at den nye solfilmen for bilglass ikke endrer fargen. Se derfor etter 3M-merket ved kjøp av solfilm til bil. Merkene fjernes enkelt av din forhandler før endelig overlevering. Scotchtint Panter solfilm er ikke bare fargebestandig, men 3M har utviklet et eget klebestoff for å oppnå en klar, sterk klebing av filmen til glasset. Dette sørger for at filmen ikke bobler, blemmer, flasser av eller sprekker. «Stylet» bil I tillegg til at bilen ser «stylet» ut, beskytter solfilmen mot solvarme og blendende lys. Å bli blendet av solen kan være både ubehagelig og farlig. Panter solfilm reduserer blendende lys opptil 82 prosent. Filmen gjør at det blir mer komfortabelt i bilen. Det reduserer bruken av bilens klimaanlegg og på den måten reduseres også drivstofforbruket. Panter solfilm filtrerer bort 99 prosent av de ødeleggende UV-strålene. Stoff og skinn falmer ikke like mye som ellers. Setene blir heller ikke så varme å sitte i. Filmen er belagt med et slitesterkt og ripesikkert belegg. Solfilmen holder seg derfor ripefri i åresvis. Den øker dessuten sikkerheten ved at filmen holder knust glass på plass ved et eventuelt uhell. Med en mørkere solfilm hindres dessuten tyver fra å kunne se inn i bilen. Profesjonell montering og garanti 3Ms autoriserte forhandlere har fått opplæring i å montere 3M Scotchtint Panter solfilm til bilglass. Filmen leveres med 10 års produktgaranti. Bak garantien står 3M og 3Ms autoriserte forhandlere. For mer informasjon kontakt 3M Norge A/S, avd. Dekorprodukter, tlf. 06384 ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/16/20040416BIT21100/bild.html Bilde