Jul uten hull - i veggene!

Hvis du bruker 3M Command™ monteringsprodukter så behøver du ikke å være engstelig for å skade veggen med spiker, skruer eller vanlige selvklebende kroker. Command har en patentert stretchteknologi som sikrer godt feste og kan fjernes uten spor.

Pynt opp uten å ødelegge
Uten dårlig samvittighet kan du sette opp lysslynger i vinduet, julepynt og –hilsninger som kan fjernes uten spor når julen er over. Du må passe på å følge bruksanvisningen og ta deg tid til å montere på riktig måte. Teknologien går ut på at man drar fliken eller stripsen på tapen sakte rett ned langs veggen. Da slipper tapen uten å etterlate merker.

Tid for å skape orden!
Command monteringsprodukter bidrar til å skape orden i hjemmet uansett om du eier eller leier boligen. Kabler og ledninger er ofte en salig røre, men her er det bare å montere i vei for både kroker, klips og klemmer kan fjernes og brukes om igjen på stadig nye steder.

Tid for forandring!
Innredning er en hobby for mange, ommøblering, bilder og dekorasjoner endrer seg med årstidene og forskjellige anledninger. Tenåringer er kjent for raske forandringer av stil og mote, det kan forårsake stygge spor på vegger og møbler. Command lar seg fjerne uten å etterlate spor og er en enkel og billig løsning. Du kan forvandle rommene om igjen og om igjen med de samme opphengsproduktene.

Tid for å feire!
Nå går vi inn i adventstid og julefeiring og pynter med lys, kranser og dekorasjoner av alle slag. Når julehøytiden er over, tar du bare ned krokene og tar vare på dem til en annen gang som du vil pynte litt ekstra. Det være seg påske, 17. mai eller rett og slett en fødselsdagsfeiring, du kan bruke den samme kroken med ny monteringsstrips.

Alle Command monteringsprodukter får du kjøpt i vanlig bygg- og jernvarehandel som Jernia, Coop Obs! Bygg, Coop Obs!, Coop Byggmix, Coop Extra Bygg og Staples.

Vi har en egen nettside  for 3M Command hvor du kan be om en vareprøve og få nyttige tips:

Avdeling Konsument

Vidar Eriksen

3M er et globalt selskap med hovedkontor i St. Paul, Minnesota, USA . 3M har nærmere 200 salgskontorer i forskjellige land, deriblant 3M Norge AS som startet sin virksomhet i 1962 og er lokalisert på Skjetten mellom Oslo og Gardermoen. Markedene som bearbeides er industri, helse, kontor/konsument, olje og gass, trafikk og sikkerhet, kommunikasjon og vern. Produktsortimentet omfatter varemerker som Scotch®, Post-it®, Peltor®, Scotch-Brite®, Scotchprint®, Scotchlite™, Scotchbond™, Nexcare™, Tegaderm™, Filtrete og Command™.

Tags: