Produktet som tar bransjen med storm!

Den må bare prøves! Du har knapt opplevd maken!

Det nyutviklede Cubitron II slipemineralet er så mye bedre enn noe av det som tidligere har vært brukt. Sammenlignet med tradisjonelle keramiske slipemineraler gir denne nye 982C, ikke bare et hurtigere kutt, men har også en betydelig lengre levetid og gir en bedre finish. Det betyr at den er mer økonomisk med færre skift og du kan slipe flere elementer med samme sliperondell.

3M Cubitron II består av trekantformede slipemineraler hvor alle har nøyaktig samme form og størrelse. Dermed er det flere mineraler som behandler overflaten. Tradisjonelle mineraler er uregelmessige, og gir et varierende overflateresultat på materialet, mens trekantformen til Cubitron II gir optimal skarphet både i startfasen og etterhvert som mineralet brytes ned.

Besøk vår hjemmeside www.3m.no/slip for mer informasjon

3M er et globalt selskap med hovedkontor i St. Paul, Minnesota, USA . 3M har nærmere 200 salgskontorer i forskjellige land, deriblant 3M Norge AS som startet sin virksomhet i 1962 og er lokalisert på Skjetten mellom Oslo og Gardermoen. Markedene som bearbeides er industri, helse, kontor/konsument, olje og gass, trafikk og sikkerhet, kommunikasjon og vern. Produktsortimentet omfatter varemerker som Scotch®, Post-it®, Peltor®, Scotch-Brite®, Scotchprint®, Scotchlite™, Scotchbond™, Nexcare™, Tegaderm™, Filtrete™ og Command™.

Tags: