AddSecure lanserer nye nettsider og ny visuell identitet for å styrke selskapets varemerke

Lese original

Selskapets nye visuelle identitet og nettsider gjenspeiler AddSecures vekst og utvikling til et dynamisk IoT-selskap.

AddSecure presenterer i dag sin nye visuelle identitet, tagline og nye nettsider som bidrar til selskapets utvikling mot å bli en ledende europeisk leverandør av premiumløsninger innen sikret kritisk kommunikasjon og data.

Den nye varemerkeidentiteten gjenspeiler AddSecures forpliktelse til å levere verdi gjennom å sikre kundenes livs- og forretningskritiske applikasjoner. Den nye taglinen "For en sikrere og smartere verden" er i tråd med selskapets visjon om å tilby løsninger og kommunikasjon som hjelper kunder til å bidra til en sikrere og smartere verden.

De nye nettsidene presenterer selskapets utvidede markedstilbud med løsninger for Smart Alarms, Smart Rescue, Smart Transport og Smart Grids. Målet er å øke AddSecures digitale markedsaktivitet og tilstedeværelse online, og å kommunisere mer effektivt med eksisterende og potensielle kunder.

De nye nettsidene og den nye identiteten er viktige steg for AddSecure mot å bli den ledende europeiske leverandøren innen sikret kommunikasjon og data. Til tross for ti oppkjøp i løpet av de siste tre årene, står fortsatt organisk vekst og ytterligere strategiske oppkjøp på AddSecures agenda.

- Det er spennende tider for AddSecure ettersom vi fortsetter å utvikle oss som selskap og utvider vårt markedstilbud. Vi er overbevist om at det nye designet og nettsidene vil bidra til å fortsette å styrke selskapets identitet i markedet og at varemerket nå tilpasses godt til det omfattende tilbudet som allerede finnes i dag, sier Stefan Albertsson, administrerende direktør i AddSecure.

- Takket være vår sterke vekst har vi fått muligheten til å investere ytterligere i vår markedsføringsstrategi for å skape en enda sterkere merkevare både on- og offline. Vi har jobbet tett sammen med våre ansatte, samt fokusert på våre kunder, for å utvikle en varemerkeidentitet som representerer det AddSecure står for; å hjelpe våre kunder til å bidra til en sikrere og smartere verden. Den nye visuelle identiteten og de nye nettsidene representerer våre ambisjoner og viser hvordan selskapet har utviklet seg til et dynamisk IoT-selskap de siste årene, sier Anna Börjesson, CMO i AddSecure.

Den nye visuelle identiteten er utviklet av Geelmuyden Kiese, Skandinavias største kommunikasjonsbyrå, som jobbet tett med AddSecure for å bygge en varemerkeidentitet som reflekterer selskapets kjerneverdier og strategi.

Besøk den nye nettsiden her: https://www.addsecure.no/