Offentlig Säkerhet blir en del av varemerket AddSecure

Lese original

Det tidligere oppkjøpte selskapet innlemmes nå under varemerket AddSecure og forretningsområdet Smart Rescue. Dermed kan AddSecure vise frem et enhetlig og tydelig tilbud av løsninger for en trygg skole, en trygg arbeidsplass og økt personsikkerhet.

AddSecure, en ledende europeisk leverandør av premiumløsninger for sikret kritisk kommunikasjon og data, kjøpte tidligere i år opp Offentlig Säkerhet, en ledende svensk leverandør av skreddersydde sikkerhetsløsninger for offentlig sektor. Nå tar partene neste skritt ved å innlemme Offentlig Säkerhet-løsninger som en del av tilbudet i AddSecure Smart Rescue.

– Oppkjøpet var et strategisk grep fra begge parter. Nå samler vi kunnskapen under ett varemerke for å gjøre tilbudet klart og tydelig for kunden. Samtidig gir dette oss en bedre mulighet til å vise frem bredden av tjenester og kompetanse som kundene våre nå kan få tilgang til, sier Stefan Albertsson, administrerende direktør i AddSecure.

Fusjonen betyr blant annet en bredere kompetanse innen radiokommunikasjon og GSM-forsterkning, og et større produktsortiment. Alle løsninger vil nå bli solgt under AddSecure-merket.

Les mer om AddSecure her eller om Smart Rescue her.