• AGA/

Vi presenterer serien AQVIA® Exclusive Steel- Den prisbelønnede AQVIA® Exclusive i et nytt og sofistikert design

Report this content

AGA introduserer et helt nytt og spesialdesignet sortiment av den prisbelønte AQVIA® Exclusive-serien – AQVIA® Exclusive Steel.  For ikke så lenge siden kåret Wise Guide, Skandinavias største leverandør av forbrukertester og produktguider, AGAs AQVIA® Exclusive til best i test. Den nye AQVIA® Exclusive Steel-serien er en brusmaskinserie av høyeste kvalitet og med elegant design. Her kombineres glimrende funksjon med vakkert rustfritt stål.

- AQVIA® Exclusive Steel kombinerer skjønnheten og elegansen fra rustfritt stål med en moderne og sober fargeskala, noe som gjør Exclusive Steel til et vakkert supplement i ethvert kjøkken. Dette er vårt neste skritt for å kombinere stil med flott kvalitet, sier Armando Chévez, regional produktspesialist i AGA Gas AB.

Det rustfrie stålet i AQVIA® Exclusive Steel er ovnsemaljert ved høye temperaturer, og slik har man fått en hard og glatt overflate og en maskin som er så slitesterk og tøff at den tåler daglig bruk og slitasje. Brusmaskinene AQVIA® Exclusive Steel er produsert i Sverige, og i likhet med alle AQVIA® brusmaskiner er AQVIA® Exclusive Steel laget i samsvar med AGAs høye standarder for kvalitet og funksjonalitet.

AGAs AQVIA® Exclusive Steel-serie vil være tilgjengelig i butikkene fra juni i tre ulike design: Ren hvit, dyp svart og – i et begrenset opplag – mørk bronse. Den er en perfekt gave til bryllup, eksamensfester eller andre anledninger som krever en helt unik gave.

AQVIA Exclusive Steel

AQVIA Exclusive Steel II

For mer informasjon, ta kontakt med:

Armando Chévez, regional produktspesialist ved AGA Gas AB

Tlf: +46 (0) 8 731 14 92

E-post: armando.chevez@se.aga.com

AGA produserer og markedsfører industrigass og spesialgasser til ulike formål. I samarbeid med kundene utvikler vi totalløsninger som omfatter gasser, prosesskunnskap, gassutstyr og service. Med avansert gassteknikk gjør vi det mulig for kundene å øke lønnsomhet, sikkerhet og kvalitet, samtidig som miljøet skånes. AGA i Sverige er en del av Linde Group region Europe North, sammen med de andre nordiske landene og Baltikum. AGA er en del av Linde-konsernet, et verdensledende gass- og ingeniørselskap med ca. 62 000 ansatte i rundt 100 land. Les mer på www.aga.no, www.myaga.no og www.linde.com

Tags: