Agoda.no tilbyr nettregistrering for nye hotellpartnere

Report this content

SINGAPORE (13. oktober 2010) – Agoda.no er Asias globale nettside for hotellreservasjoner og del av Nasdaq-listede Priceline.com. Agoda.no tilbyr nå nettregistrering, som gjør det enkelt for hoteller å bli Agoda-partner.

Agoda er en av de raskest voksende globale hotellplattformene på nett, og distribuerer mer enn 130 000 hoteller, på 30 forskjellige språk. Agoda er kjent for sin tillitt fra Asia-baserte kunder som reiser utenlands. I tilegg er Agoda også velkjent i det internasjonale reisefellesskapet, for å tilby noen av de laveste hotellromprisene i Asia.

Som Agoda-partner, får hotellet tilgang til en database på mer enn en million Agoda-medlemmer, i tillegg til verdifull eksponering i Asia-Stillehavsregionen, en av verden mest dynamiske markeder.

Agoda tilbyr sine hotellpartnere støtte fra en engasjert gruppe av markedsledere og et utvalg av intuitive netteverktøy, for å øke resultater og gi gratis markedsføringsstøtte gjennom målbevisste nyhetsbrev på e-post og globalt distribuert PR.

Å bli Agoda-partner er gratis, og nå med tilgjengelig nettregistrering, er registreringen enklere enn noen gang. Den nye registreringssiden er en del av Agodas Yield Control System, eller YCS – en patentbeskyttet programvare som gir Agodas hotellpartnere muligheten til å angi rompriser, administrere inventarliste, laste opp rominnhold, lage reklamer og få overblikk over prestasjonsrapporter.

Agoda er også tilkoblet utallige kanalforvaltere, som gjør det mulig for hotellpartnere å administrere inventarliste og priser uten problemer.

Rob Rosenstein, teknisk direktør hos Agoda, sa, "Reising er stigende både globalt og på nett. Vi håper at tilbudet om gratis registrering, skal hjelpe flere hoteller å utnytte de voksende markeder som Agoda representerer."

For å bli Agoda-partner, kan hotelleiere gå til https://ycs.agoda.com/registration.aspx og fyll ut registreringsskjemaet. Etter å ha lagt inn deres informasjon, vil en Agoda markedsleder ta kontakt, for å aktivisere eiendommen, og begynne å distribuere det gjennom den prisvinnende Agoda-nettsiden.

For mer informasjon om Agoda kontakt PR@agoda.com.

Christoffer Lundqvist
Online Marketing Associate
66 (0)2 625 9178
christoffer.lundqvist@agoda.com

Om Agoda Company Pte Ltd:

Agoda Company Pte Ltd (www.agoda.no) er et ledende Asia-basert, hotellreservasjonsfirma på nett, som spesialiserer seg på å sikre de beste rabattene på hotellpriser. Agoda.no er en del av Priceline.com (Nasdaq:PCLN). Agodas nettverk inkluderer over 8 000 hoteller i Asia-Stillehavet og mer enn 130 000 hoteller globalt. Det multinasjonale personalet som består av 450 profesjonelle, er lokalisert i hele verden, og gir en førsteklasses reservasjonsservice, som unikt kombinerer lokalkjennskap og lokaltilknyttning, for å skaffe de beste hotellavtalene for både forretnings-og fritidsreisende.

I tillegg, deltar Agoda-kunder i Agodas premieprogram og tjener ytterlige rabatter og gratis opphold. I motsetning til programmer som setter grenser ved en enkel kjede, tillater Agoda premieprogramkunder å bruke premiepoengene på tusenvis av hoteller rundt omkring i verden, når som helst. Som et medlem av Pacific Asia Travel Association (PATA), er Agodas mål å markedsføre reise, ved å gjøre det rimeligere og tilgjengelig for flere mennesker.

Tags: