Ny landssjef i Agria

Marianne Broholm Einarsen (56) er ny landssjef og administrerende direktør for Agria Dyreforsikring i Norge.

1. oktober startet Marianne Broholm Einarsen som ny landssjef og administrerende direktør i Agria Dyreforsikring i Norge.

Stor lidenskap for dyr

Marianne er 56 år, gift og bor på Vollen i Asker. Hun har to jenter som begge er eliteryttere i dressur og sammen eier de hesten Wik’s Lewis, en dansk varmblods etter Lancelot/Rawage Quintus. De har gjennom flere år hatt schnauzer, og Marianne har for en tid tilbake sittet i Norsk Schnauzer Bouvier Klubb og har erfaring fra avlsråd og kontakten med dommere. Interessen for dyr er med andre ord stor, hjemme i Vollen har de også 5 høner av typen dverg kochin.

– Vår ambisjon er å levere kundemøter i verdensklasse til dyreelskere. Nå gleder jeg meg til å bruke tid på å lære kunder, samarbeidspartnere og kollegaer å kjenne, og etter hvert bidra med ideer og innspill til at vi kan bli enda bedre i møte med kundene, sier Einarsen om sin nye rolle.

God og bred erfaring

Marianne har 20 års erfaring fra forsikring og bank, og kommer senest fra NSB der hun har hatt ansvar for en større resultatenhet og reiseliv. Hun har jobbet 12 år i Storebrand hvor hun blant annet har utviklet lojalitetsprogrammer til personkunder. Hun har også vært markedsdirektør i Gjensidige NOR Sparebank og divisjonsdirektør i DnB der hun hadde ansvaret for blant annet kundeprogrammene og kommunikasjon til personkundene.

Tidligere konstituert administrerende direktør Steinar Ranheim, nå tilbake i rollen som salgssjef, er godt fornøyd med at valget falt på Marianne.

– Agria Dyreforsikring er i god vekst i det norske markedet og vi er glade for at vi har fått Marianne om bord med lang kompetanse innen customer excellence og bred erfaring som leder, sier Ranheim.