Nytt samarbeid med Veikle Balder

Vi er stolte over å kunne presentere et nytt samarbeid med Veikle Balder, interesseforeningen for kaldblodsentusiaster i Norge!

Vi har inngått et samarbeid med kaldblodsforeningen Veikle Balder. Gjennom samarbeidet ønsker vi å bidra til foreningens visjon; å fremme avlsarbeidet på en måte som ivaretar hestens allsidighet til det beste for samfunnet og allmen nytte.

– Vi ønsker å tilby gode forsikringsløsninger for Veikle Balders medlemmer, bidra til sunn hesteavl og øke kunnskapen om skadeforebygging, sier Marianne Broholm Einarsen, administrerende direktør i Agria Dyreforsikring Norge.

Som et ledd i samarbeidet får du som er medlem av Veikle Balder 5 % rabatt på våre hesteforsikringer!

Litt om Veikle Balder

Veikle Balder er en interesseforening for den norske kaldblodstraveren. Foreningen ble stiftet i 2010. Den har vokst for hvert år og har nå passert 800 medlemmer. Veikle Balder arbeider politisk mot myndigheter og beslutningstakere på vegne av kaldblodshesten. Som samarbeidende organisasjon til Det Norske Travselskap har de gode påvirkningsmuligheter. Foreningen er spesielt opptatt av hestevelferd og vil i tiden fremover ha et stort fokus på dette.

Besøk nettsidene til Veikle Balder her.

Om oss

Agria Dyreforsikring er Norges eneste forsikringsselskap for kun dyr, og tilbyr gode og fleksible forsikringer til hunder, katter, hester, smådyr og fugl.  Agria Dyreforsikring er en filial av Agria International som er et datterselskap av Agria Djurförsäkring. I tillegg til Norge har Agria virksomhet i Sverige, Danmark, Finland, England og Frankrike.