Samarbeid mellom Lilbit og Agria

Forsikringsselskapet Agria er stolte over å kunne presentere samarbeidsavtale med Lilbit. Avtalen ble inngått i desember 2023.

Lilbit er produsent av sporingsenheter til hund og katt.

Kundefordeler

Både Lilbit og Agria er lidenskapelig opptatt av at hunder og katter skal være trygge, glade og friske. Målet med samarbeidet er å tilby dyreeiere fordeler i form av rabatt på sporingsenheter og dyreforsikring.

– Vi ønsker at du skal ha mye glede av å ha forsikring til dyret ditt hos oss, også når du ikke har en skademelding å sende inn. Derfor har vi en rekke kundefordeler som kan komme godt med. Vi er veldig stolte av å ha med oss Lilbit på laget, sier Camilla Stenseng, administrerende direktør i Agria.

Om Agria

Agria er Norges eneste forsikringsselskap som kun forsikrer dyr. Forsikringsselskapet tilbyr blant annet veterinær- og livsforsikringer til hunder, katter, hester, kaniner, gnagere, fugler og reptiler. Kunnskap, god dyrehelse og omsorg for dyrene er grunnlaget for alt selskapet jobber med. Agria er en filial av Agria Djurförsäkring. Selskapet har virksomhet i ni land i Europa.

Om Lilbit

Lilbit er produsent av Lildog og Lilcat sporingsenheter. Målet til Lilbit er å utvikle produkter som gjør livet enklere og bedre for dyr og dyreeiere. Teknologiselskapet holder til i Trondheim og de fleste komponentene til produktene produseres lokalt.