AKJ KÅRET TIL BESTE PLATTFORM FOR HEDGEFOND FOR FJERDE ÅR PÅ RAD

Bilde: Jan Ketil Dale, global salgssjef i AK Jensen

AK Jensen Group Limited (AKJ) ble nok en gang tildelt prisen for «Best Hedge Fund Platform» ved 2019 HFM European Services Awards. AKJ’s plattform tilbyr fondsforvaltere en infrastruktur som oppfyller alle juridiske og regulatoriske krav. Plattformen lar fondsforvaltere etablere og drive levedyktige fond fra oppstart til høyeste nivå og blir i dag benyttet av noen av verdens fremste forvaltere.

2018 har bydd på både innovasjon og vekst for konsernet, hvor utviklingen av AKJ Crypto Platform har stått sentralt. Plattformen sørger for at fondsforvaltere får tilgang til en løsning som oppfyller alle regulatoriske krav til sikker handel, også med kryptovaluta.

ꟷ Det er ekstra stas å ta imot denne uavhengige utmerkelsen for fjerde gang, siden det anerkjenner vår kontinuerlige innovasjons- og gjennomføringsevne. Vi har store forventninger til fremtiden, både for oss selv og for våre kunder. Plattformen vår er regulert og oppdatert kontinuerlig. I tillegg fungerer den på tvers av både størrelse, område, strategi og jurisdiksjon, forteller en fornøyd Jan Ketil Dale, global salgssjef i AKJ.

For mer informasjon, vennligst ta kontakt med: Jan Ketil Dale, email: jkd@akj.com or mobile: +4795273055

Om AKJ
AK Jensen Group Limited og dets datterselskaper ble etablert i 1995 og eies av aksjonærer som samlet forvalter mer enn USD 18 milliarder. Konsernet forvalter hedgefond og institusjonelle kunder i 35 land over hele verden.

AKJ Crypto plc er et datterselskap av AK Jensen Group Limited og tilbyr en plattform med alle tjenester for forvaltere av kryptohedgefond i tillegg til diversifisert deltakelse for institusjonelle investorer i kryptoøkonomien gjennom AKJ Token. Den nøkkelferdige plattformen omfatter fondsetablering, juridisk og regulatorisk infrastruktur, handelssystemer, administrasjonsstøtte, samt investeringskapital.

Mer info finner du på: www.akj.com

Tags: