Aker ASA: Invitasjon til presentasjon av resultat for 2. kvartal 2012

7. august 2012 - Aker ASA offentliggjør sin delårsrapport for andre kvartalfredag 17. august 2012 på Oslo Børs. I den forbindelse holdes det presentasjonhos Felix konferansesenter på Aker Brygge i Oslo kl. 09:00.

Vi ønsker investorer, analytikere og media vel møtt til Akers presentasjon medkonsernsjef Øyvind Eriksen og finansdirektør Trond Brandsrud. Påmelding er ikkenødvendig.

Dato: Fredag 17. august 2012Tid: 09:00Sted: Felix konferansesenter på Aker Brygge i OsloSpråk: Engelsk

Det vil også være mulig å følge kvartalspresentasjonen live via webcast påwww.akerasa.com og http://webtv.hegnar.no/webcast.php?id=67593 kl. 09:00.

Delårsrapporten og presentasjonen vil også være tilgjengelig på http://www.akerasa.com og www.newsweb.no

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:Marianne Stigset, IR ansvarligTelefon: +47 24 13 00 66Mobil: +47 41 18 84 82

Atle Kigen, kommunikasjonsdirektørTelefon: +47 24 13 00 08Mobil: +47 907 84 878