Aker ASA: Meldepliktig handel

Som en del av det eksisterende bonusprogram for ansatte i Aker ASA har følgendeprimærinnsidere fått tildelt bonusaksjer. Aksjen har en bindingstid på 3 år ogverdien som er lagt til grunn ved tildeling er NOK 149,85.

Tildelingene er gjort ut fra Aker ASAs beholdning av egne aksjer. Etter alletildelingene er Aker ASAs beholdning av egne aksjer 160 675.

Trond Brandsrud, finansdirektør i Aker ASA, har fått tildelt ­­­5 275 aksjer iAker ASA. Total beholdning etter dette er 21 263 aksjer.

Atle Kigen, kommunikasjonsdirektør i Aker ASA, har fått tildelt 868 aksjer iAker ASA. Total beholdning etter dette er 1 853 aksjer.

Maria Moræus Hanssen, investeringsdirektør i Aker ASA, har fått tildelt 2 619aksjer i Aker ASA. Total beholdning etter dette er 4 269 aksjer.

Øistein Widding investeringsdirektør i Aker ASA, har fått tildelt 2 619 aksjer iAker ASA. Total beholdning etter dette er 22 592 aksjer.

Ola Snøve investeringsdirektør i Aker ASA, har fått tildelt 2 002 aksjer i AkerASA gjennom sitt selskap Storbrea AS. Total beholdning etter dette er 4 275aksjer.

Michael Buffet, Investment Manager i Aker ASA, har fått tildelt 265 aksjer iAker ASA. Total beholdning etter dette er 1 060.

Alexander Krane, økonomidirektør i Aker ASA, har fått tildelt 651 aksjer i AkerASA. Total beholdning etter dette er 651 aksjer.

Katrine Mourud Klaveness, Financial Investment Director i Aker ASA, har fåtttildelt 551 aksjer i Aker ASA. Total beholdning etter dette er 551 aksjer.

Gabriella Teodora Bastiani, kontorleder og styresekretær i Aker ASA, har fåtttildelt 61 aksjer i Aker ASA. Total beholdning etter dette er 130 aksjer.