MyCab kan snart bookes via Amadeus også for forretningsreiser innen Sverige

Snart kan skandinaviske forretningsreisende også bestille taxireiser innen Sverige med MyCab via selvbookingsystemet Amadeus e-Travel Management (AeTM).

Stockholm, 4. juni 2015MyCab er en uavhengig taxitransporttjeneste som tilbyr forretningsreisende personlig tilpasset flytransfer og point-to-point-reiser til en fast pris. Tjenesten har siden april i år vært tilgjengelig via Amadeus’ selvbookingssystem AeTM på 143 destinasjoner i 61 land over hele verden. I juni blir det også mulig for forretningsreisende å bestille sin flytransfer i Sverige via AeTM.

Med MyCab blir forretningsreisende alltid hentet og transportert til riktig sted til riktig tid, til en fastsatt pris. Flytransfertjenesten er tilpasset forretningsreisende individuelle reiseplan med hensyn til forsinkelser, endringer i flytider og -ruter. Flytransfertjenesten tilbyr forretningsreisende support under hele reiseprosessen, fra bestilling til håndtering av kostnader og taxiutlegg.

– Med MyCab kan du når som helst på døgnet bestille taxi enten via selvbookingsverktøyet AeTM, Mycabs hjemmeside, en personlig mobilapp eller ved å ringe vårt call center. Vi vil tilby kundene våre tilpassede taxiløsninger som møter deres behov både for forretningsreiser og i forbindelse med lokale kundemøter, sier Bengt Hellqvist, Key Account Manager på MyCab.

MyCab samarbeider kun med kvalifiserte taxiselskaper som er godkjente via SLA og har en PCI-sertifisert betalingstjeneste. Selskapet støtter reisekontofakturering via de største aktørene på markedet, f.eks. Amex BTA, Diners TAC og First Card. Kunder kan også velge å betale med Air Plus-reisekonto. American Express, MasterCard og Visa fungerer ved betaling med egne kort.

– Vi er veldig glade for snart å kunne tilby våre forretningsreisende som bruker AeTM taxireiser via MyCab også innen Sverige. Løsningen effektiviserer alle deler av reiseprosessen, alt fra bestilling til administrasjon. Dette bidrar både til mindre stress på reisen og bedre kontroll på kostnadene, til glede for både reisende og forretningsdriften, sier Jesper Söderström, direktør i Amadeus Scandinavia.

MyCab er i dag tilgjengelig i AeTM for forretningsreisende som reiser innen Norge og Danmark. I juni blir tjenestene også tilgjengelige for forretningsreisende som reiser innen Sverige og som bruker selvbookingsystemet AeTM.

adm. direktør, Amadeus Scandinavia
E-post: jesper.soderstrom@sca.amadeus.com

For mer informasjon om MyCab se http://www.mycab.se/

Amadeus er en ledende leverandør av avanserte tekniske løsninger for den globale reisebransjen. Kundegruppene inkluderer operatører (flyselskaper, hoteller, tog, ferjeselskaper m.fl.), forhandlere (reisebyråer og nettsider) samt kjøpere (bedrifter og forretningsreisebyråer).

Amadeusgruppen har rundt 10 000 ansatte over hele verden, fordelt på sentrale kontorer i Madrid (hovedkontor), Nice (utvikling) og Erding (operativ virksomhet), samt 71 lokale organisasjoner over hele verden.

Amadeus bygger på en transaksjonsbasert forretningsmodell.

Amadeus er notert på den spanske aksjebørsen under forkortelsen ”AMS.MC” og inngår i indeksen IBEX 35.

For mer informasjon om Amadeus, besøk www.amadeus.com/sca