AstraZeneca inngår fullserviceavtale for møter og events i Norden med American Express Business Travel

Legemiddelselskapet AstraZeneca har valgt American Express Business Travel som leverandør av tjenester innen møter og events i Norden. Med den nye avtalen utvides det eksisterende samarbeidet. Den nye avtalen er en flerårig fullserviceavtale.

American Express vil bli den prioriterte leverandøren til AstraZeneca i Sverige av alle typer møter og arrangementsaktiviteter. For AstraZeneca i Finland, Norge og Danmark blir American Express eneleverandør av slike tjenester.

Kaveh Atrak, General Manager for American Express Business Travel Norden, sier følgende om avtalen:
– American Express har et svært godt samarbeid med AstraZeneca, og vi ser frem til å begynne på neste fase av samarbeidet. Hovedfokus blir å skape enda mer verdi i programmet ved å bidra til økt avkastning på investeringen i hvert møte og fortsette å yte service av høy kvalitet til AstraZeneca.

Kontakt:           Amelie Lind, StrandbergHaage, +46 739 04 32 34, amelie@strandberghaage.se

American Express Business Travel (www.americanexpress.com/businesstravel) er en del av American Express Company, som har fokus på å hjelpe kunder med å maksimere avkastningen av reiseinvesteringer gjennom kostnadsbesparelser, kundeservice i verdensklasse og kontroll av av de reise- og møterelaterte kostnadene. American Express Business Travel har bransjeledende teknologi og tilbyr assistanse alle sider ved travel management, strategiske innkjøp og støtte ved forhandlinger med leverandører av reisetjenester. I tillegg tilbys global kundeservice og tilgjengelighet både online og offline. Selskapet gir også tilgang til et dynamisk community (www.businesstravelconneXion.com) som drar nytte av den kollektive tankekraften hos alle i forretningsreisebransjen ved å frembringe ulike perspektiver, beste praksis, aktuell forskning og bransjenyheter.

American Express er et globalt serviceselskap som gir kundene tilgang til produkter, innsikt og erfaringer som beriker livet og danner grunnlag for forretningssuksess. Les mer på www.americanexpress.com og på www.facebook.com/americanexpress, www.twitter.com/americanexpress og www.youtube.com/americanexpress.