PRESSEINVITASJON: Z8 – NORGESNYHET MED BILDESIGN

PRESSEINVITASJON - Velkommen til en Norgespremiere utenom det vanlige Z8 – NORGESNYHET MED BILDESIGN På messen ”Dra til Sjøs” i Bergen i morgen 15. februar, klokken 2100 lanseres Askeladden Z8. Oppfølgeren til suksessbåten Z7 som ble kåret til årets båt på messen i Oslo i fjor. Z8-designet er inspirert av bilverdens sportsmodeller, den har revolusjonerende løsninger som båtbransjen aldri tidligere har sett og er Askeladdens største båt noensinne. - Vi har lekt bilentusiaster. I utviklingen av Z8 har vi latt oss inspirere av bilbransjens sprekeste og flotteste modeller. I tillegg til et spennende design har Z8 løsninger på noen av båtlivets mest sentrale problemer som uhåndterlige kalesjer, taukveiler som flyter, og bord som står i veien, sier Georg Askvik, teknisk sjef i Askeladden. Møter nordmenns luksustrender - Vi er stolte av å kunne presentere vår største båt noen sinne. Med Z- serien etablerer vi en helt ny standard i båtbransjen. Folk etterspør nå det samme som i en hytte eller i en bil. Gode løsninger som gjør båtlivet problemfritt, samtidig som de vil ha det komfortabelt. Dette er vår største og mest lukseriøse båt så langt sier Georg Askvik. ORDFØRER TERJE SØVIKNES I OS KOMMUNE AVDUKER BÅTEN PÅ MESSEN ”DRA TIL SJØS” 15. FEBRUAR KLOKKEN 2100. VELKOMMEN TIL ASKELADDENS STAND C100. For mer informasjon kontakt: Teknisk sjef Georg Askvik. Mob: +47 900 68 002 Markedssjef Leif Bergaas. Mob: + 47 900 17 900 Daglig leder Henrik J.Askvik. Mob: + 47 901 36 094 www.askeladden.no ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=9830&lang=NO Askeladden Z8