Aspiro signerer kontrakt med Redcats Nordic

Report this content

Aspiro Mobile Solutions har signert en avtale med den globale distribusjonsleverandøren Redcats for SMS-tjenester i Norden.

Redcats er en ledende aktør innen netthandel for mote og interiør, og er aktive i 31 land, blant annet Skandinavia, Frankrike og USA. Deres mest kjente varemerker er i Norden Ellos, La Redoute og Jotex.

Avtalen innebærer at Aspiro Mobile Solutions fasiliterer utsendelser av SMS-tilbud og tilbud for varemerkene Redcats distribuerer til sine brukere. Avtalen gjelder for Sverige, Norge, Danmark og Finland.

-Det faktum at Aspiro har kapasitet til å håndtere vårt store volum og har en mobil plattform hvor vi kan videreutvikle våre mobile aktiviteter, gjør at vi ser på Aspiro som en viktig drivkraft i vår mobilstrategi. Aspiro er en proaktiv partner, og vi ser allerede svært gode resultater av vårt samarbeid, sier markedssjef Per Olof Gustafsson hos Redcats.

Aspiro og Redcats har samarbeidet siden januar. Kontrakten vil blant annet innebære at en av Redcats største merkevarer, Ellos, i løpet av ett år vil kunne doble utsendelsen av SMS med aktuelle tilbud til sine brukere.

- Aspiro Mobile Solutions fokuserer på å levere høyvolumtjenester for kunder som bruker den mobile kanalen strategisk. Redcats med Ellos og andre store varemerker er et godt eksempel på dette, sier Peter Tonstad, sjef for Aspiro Mobile Solutions.

For mer informasjon, vennligst kontakt: Kristin Castillo Eldnes IR- og informasjonssjef Tlf: +47 908 07 389 kristin.eldnes@aspiro.com Peter Tonstad Sjef for Mobile Solutions Tel: +47 481 76 102 peter.tonstad@aspiro.com

Om Aspiro
Aspiro har en unik posisjon som verdens eneste leverandør av komplette streamingtjenester for TV og musikk til partnere som ønsker å bruke sitt eget varemerke på tjenesten. Aspiro leverer også musikktjenesten WiMP direkte til konsumenter i Norge, Sverige og Danmark. Aspiro har mer enn 10 års erfaring fra mobilteknologi- og handel i Nordeuropa og leverer til selskaper over hele verden slik som Deutsche Telekom, Telefónica O2, Telenor, 3, TeliaSonera, BBC, Aftonbladet, mBlox, TVNorge, Entel og VG. Aspiro er notert på Nasdaq OMX Nordiske Børs i Stockholm. Omsettingen for gjenværende virksomhet utgjorde i 2010 266 MSEK og selskapet har cirka 115 ansatte.

Tags: