Aspiro inviterer til presse- og analytikerlunsj den 7 november kl. 12.00

Report this content

I forbindelse med at Aspiros resultat for tredje kvartal offentliggjøres inviterer Aspiro til en lunsjpresentasjon i Stockholm. Administrerende direktør i Aspiro, Gunnar Sellæg presenterer utviklingen det siste kvartalet og forteller om selskapets strategi innenfor hvert av de ulike forretningsområdene.

Dersom du ikke har mulighet til å delta på lunsjen i Stockholm er det mulighet til å avtale et personlig møte med Gunnar Sellæg i Oslo fra mandag 10. november. Ta kontakt med informasjonssjef for avtale.

Rapporten for det tredje kvartalet offentliggjøres samme morgen klokken 8.30. Fra og med dette kvartalet presenterer Aspiro omsetning, resultat etter direkte kostnader og EBITDA per forretningsområde.

Aspiro vil i tillegg demonstrere noen av selskapets musikkløsninger som er under utvikling.

Sted
Velkommen til Aspiros lokaler på Östermalmsgatan 87 D i Stockholm fredag 7. november 2008, klokken 12.00.

OSA
Senest 5. november, via sms til +46 709 91 80 10 eller e-post inbox@aspiro.com, oppgi navn og selskap.

Ved spørsmål, kontakt gjerne selskapets Informasjonssjef Ann Charlotte Svensson på +46 709 91 80 10 eller anncharlotte.svensson@aspiro.com.