Aspiro vil ekspandere til nye markeder via Telenor

Aspiro har blitt partner i Telenors globale Playground initiativ, som viser frem relevante og attraktive tjenester til operatørens forskjellige selskaper. Aspiro har ambisjoner om å ekspandere til nye markeder med sine ledende musikk- og spillbutikker og disse presenteres nå til registrerte Telenoransatte i hele konsernet.

Som en ledende leverandør av mobilt innhold i Nord-Europa er det Aspiros målsetting å ekspandere virksomheten til nye markeder, for eksempel via mobiloperatører. Aspiro tilbyr allerede mobilt innhold som spill, musikk og andre underholdningstjenester i tre av Telenors markeder og via Playground initiativet vil Aspiro potensielt kunne nå ytterligere Telenoroperatører over hele verden.

- Vi er veldig godt fornøyd med Aspiros underholdningstjenester og deres konsumentkjennskap. De har vært samarbeidspartnere for Telenor Norge siden 2005 og det er naturlig for oss å anbefale Aspiro som playground partner for alle andre Telenoroperatører, sier Audrey Sjöstedt i Telenor Playground.

- Initiativet passer godt sammen med våre ambisjoner om å ekspandere til nye markeder og utnytte vår erfaring og ekspertise fra de høyt utviklede Skandinaviske landene, sier Aspiros CEO Gunnar Sellæg.