Miles Ahead signerer avtale med europeisk pokerside

Miles Ahead Ltd, et datterselskap av Aspiro har inngått avtale med en europeisk pokerside, som første partner i deres nye pokernettverk, Next Poker Network. Lansering av tjenesten er planlagt innen utgangen av 2009. Avtalen er basert på en inntektsdelingsmodell, der verdien avhenger av bruk av tjenesten.

Miles Ahead er basert på Malta og er et selskap som lager innovativ spillteknologi. Selskapet leverer spillprodukter for kommersielle gamblingaktører, nettverksoperatører, ideelle organisasjoner og mediebedrifter. Porteføljen inkluderer et bredt utvalg av populære og kjente kasinospill, en avansert pokerplattform og et fleksibelt bingosystem. Next Poker Network er et pokernettverk som i tillegg til vanlige pokerspill og turneringer tilbyr et revolusjonerende ”head-to-head” konsept, for å spille direkte spiller mot spiller. Tjenestene er tilgjengelig direkte fra vanlige nettlesere, via installasjon av programmer for PC og Mac, og via tusenvis av mobile enheter, inkludert iPhone. Next Poker Network er for tiden i en lukket betatestperiode på noen få hundre utvalgte profesjonelle og amatør-pokerspillere i Europa. Den første kommersielle lanseringen er planlagt innen utgangen av 2009. - Denne avtalen er et skritt fremover for våre initiativ innen spillteknologi. Når en velkjent pokerside, velger Miles Ahead ser vi det som et tegn på at vi er på riktig vei også innen dette området, sier Gunnar Sellæg, administrerende direktør i Aspiro.

Tags: