Ny USA-avtale for Rubberduck

Rubberduck Media Lab har tegnet avtale med Thumbplay, www.thumbplay.com, USAs ledende onlinedistributør av mobil underholdning. Avtalen gjelder distribusjon av videoinnhold i USA. Rubberduck Media Lab er et heleid datterselskap av Aspiro.

- Rubberduck satser i USA. Vi ønsker å være først med å gi våre kunder mulighet til å tilby mobil-TV på tvers av alle operatører på markedet. Thumbplay er allerede en av de viktigste aktørene på det mobile innholdsmarkedet i USA. At de velger Rubberducks mobil-TV-løsning gir oss tillit til at vi kan lykkes også på dette krevende markedet, sier Ola Svartberg, CEO på Rubberduck Media Lab.

Rubberduck Media Lab er fra før til stede på det amerikanske markedet via avtale med Fox Mobile Entertainment. Den nye avtalen posisjonerer Rubberduck og Aspiro ytterligere innen mobil-TV.

– Mobil-TV er en av våre viktigste tilvekstområder og satsningen i USA er helt i tråd med vår strategi. Aspiro har via Rubberduck markedets beste løsning for mobil-TV, sier Gunnar Sellæg, CEO på Aspiro.