Assemblin fornyet sprinkleravtalen med Omsorgsbygg

Assemblin har fornyet sin avtale med Omsorgsbygg Oslo KF om sprinklerservice og FG-kontroll på alle etatens 122 sprinkleranlegg.

– En viktig avtale for oss innenfor et område hvor vi jobber målrettet og har mye kompetanse, sier salgssjef Jan Berg i Assemblin.

Assemblins forrige avtale med Omsorgsbygg gikk ut i januar 2018, etter en avtaletid på to år og ytterligere to års opsjon. Den nye avtalen har samme varighet og innhold.

- Det er begrenset med leverandører som har kapasitet til å håndtere så omfattende serviceavtaler. Flere av konkurrentene våre i denne konkurransen var store, tunge aktører i markedet. Med tanke på både økonomi, kapasitet og kompetanse er det derfor en ekstra fjær i hatten at vi gikk helt til topps og fikk tillit i en ny avtaleperiode, sier Berg.

Betydelig portefølje

Assemblin har de siste årene satset bevisst på å bygge opp kompetanse og kapasitet innenfor sprinkler, både som entreprenør og som serviceleverandør. Selskapet har i dag flere FG-sertifiserte medarbeidere.

- Med fjorårets to store avtaler med henholdsvis Universitetet i Oslo og Kultur- og idrettsbygg Oslo KF har vi bygget opp en betydelig portefølje innenfor sprinkler og FG-godkjenning som gjør det mulig å vedlikeholde både bemanning og kompetanse på dette området. Det kommer også de mindre kundene våre til gode, sier Jan Berg.

Tags: