Bygger leiligheter i Moss

Assemblins prosjektavdeling i Sarpsborg har fått oppdraget med å installere sanitær, varme og sprinkler i det nye boligprosjektet Ekholt terrasse i Moss.

- Prosjektet består av totalt 40 leiligheter av god standard. Prosjektet ligger i et populært og godt etablert boligområde i Moss. Flere av disse leilighetene får flott utsikt mot Oslofjorden, og interessen for leilighetene har vært svært god, sier avdelingssjef Anders Thime i Prosjekt Sarpsborg.

For Prosjekt Sarpsborg har avtalen en verdi på 6,75 millioner kroner. Byggestart er planlagt høsten 2016, med overlevering høsten 2017. Oppdragsgiver er Hersleth Entreprenør AS, som er en ny kunde for prosjektavdelingen i Sarpsborg. Assemblins prosjektleder for oppdraget er Cato Bjerkan.

Tags:

Assemblin er en komplett installasjons- og servicepartner med virksomhet i Norge, Sverige og Finland. Vi utformer, installerer og vedlikeholder tekniske systemer for luft, vann og energi. Vår visjon er å skape smarte og bærekraftige installasjoner som får bygninger til å fungere og mennesker til å trives. Gjennom nære og lokale samarbeid, og med en sterk organisasjon i ryggen, gjør vi dette mulig. Vi har en omsetning på 10 milliarder svenske kroner og har cirka 5 900 engasjerte ansatte på rundt 100 steder i Norden. Les mer på assemblin.no.