AVIAREPS feirer 30-årsjubileum med virksomhet

AVIAREPS, som ble grunnlagt i München i 1994, har i dag 69 kontorer i 65 land over hele verden og feirer 30-årsjubileum denne måneden.

AVIAREPS feirer 30-årsjubileum med virksomhet

AVIAREPS ble grunnlagt av Michael Gaebler i april 1994 i München, Tyskland, med ambisjonen om å hjelpe flyselskaper og destinasjoner med å vokse. 30 år senere har AVIAREPS utvidet nettverket sitt til 69 kontorer i 65 land over hele verden, og betjener et bredt spekter av merkevarer innen luftfart, turisme, gjestfrihet, mat og drikke, samt livsstils bransjer - og har blitt verdens ledende internasjonale salgs-, markedsførings- og kommunikasjonsselskap innen disse forretningsområdene. I april 2024 feirer AVIAREPS 30 år med suksess og 30 år med å bringe verden til menneskene i den.

Michael Gaebler, styreformann og grunnlegger av AVIAREPS, uttrykker: "30 år med AVIAREPS! For en fantastisk reise med de mest eksepsjonelle og fantastiske kollegaene og partnerne! I begynnelsen var AVIAREPS en løsning som gjorde det mulig for flyselskaper, destinasjoner og merkevarer innen hotell- og restaurantbransjen å utvide bedriftens fotavtrykk og rekkevidde til globale markeder. I dag er AVIAREPS betrodd og handler på vegne av stadig flere merkevarer. Vi har ekspandert fra merkevarer innen luftfart, destinasjoner og gjestfrihet til et bredt spekter av forretningsområder, inkludert mobilitet, livsstil, detaljhandel, turistattraksjoner, handelsfremming og mat og drikke. I år feirer AVIAREPS 30-årsjubileum, og jeg er stolt over å kunne si at de store og vedvarende suksessene vi har oppnådd for kundene våre i deres søken etter global markedsutbredelse og vekst, har vært basert på at vi har knyttet dem sammen og lagt til rette for dem ved hjelp av det beste produktet i verden - våre medarbeidere."AVIAREPS inledde officiellt 30-årsfirandet på årets ITB Berlin, världens ledande resemässa, med det årliga signatureventet "AVIAREPS ITB Executive Dinner" och firade milstolpejubileet med partners från hela världen.

Edgar Lacker, administrerende direktør i AVIAREPS, sier: "Vårt signaturarrangement fra AVIAREPS er alltid mitt personlige høydepunkt på ITB og en flott anledning til å feire våre langvarige partnerskap! I år var spesielt spennende, ettersom vi innledet vårt 30-årsjubileumsår og feiret tre tiår med AVIAREPS sammen med våre partnere og våre fantastiske AVIAPEOPLE. I dag er AVIAREPS stolt over å være verdensledende innen representasjon av flyselskaper, turisme og gjestfrihet og aktivt påvirke, utvikle og forme trender, etterspørsel og forbruk innen turisme, luftfart og gjestfrihet. Som en bursdagsgave til oss selv har vi lansert et helt nytt, moderne og interaktivt nettsted aviareps.com som perfekt representerer det AVIAREPS står for: innovasjon, vekst, fortreffelighet og inspirasjon."

A planet earth with text overlay

Description automatically generated

New AVIAREPS Website www.aviareps.com

Flere milepæler banet veien for AVIAREPS' suksess gjennom årene. I 1996, bare to år etter grunnleggelsen, hadde AVIAREPS allerede begynt å ekspandere i Europa - Nord-Amerika fulgte kort tid etter i 2001. I 2010 hadde AVIAREPS utvidet sitt globale kontornettverk til seks kontinenter: Afrika, Asia, Europa, Nord- og Sør-Amerika og Australia. I dag har selskapet 69 kontorer i 65 land og tilbyr globale 360°-tjenester til mer enn 250 kunder. AVIAREPS' globale ekspansjon har ikke bare omfattet utvidelse av kontornettverket, men også diversifisering til en rekke ulike forretningsområder, etablering av datterselskaper, som for eksempel IT-tjenesteleverandøren AVIANET, og lansering av nye produkter, som gruppebestillingstjenesten AVIAGROUPS, AVIAREPS' eget digitale økosystem og distribusjonsplattformen AVIAHUB. 30 år etter grunnleggelsen fortsetter AVIAREPS å følge sin misjon: Å bringe mennesker til verden og verden til menneskene! Besøk AVIAREPS' nye nettsted: www.aviareps.com