Axis Communications gjør stas på fremgangsrike partnere

Axis Communications ga anerkjennelse til sine fremgangsrike partnere på et nord-europeisk VIP Partner Event og kunngjorde prisvinnerne for 2011.
Et utvalg partnere fra hele Nord-Europa ble invitert, og under arrangementet kunne de feire 15 år med nettverkskameraer og fikk se mange gode eksempler på hvordan produktideene til Axis har blitt til virkelighet.

Mot slutten av arrangementet ble det delt ut priser til de partnerne som har oppnådd enestående resultater i 2011.

Kategoriene og vinnerne av prisene er:

Sterkeste vekst – Gwibs 24-7
Gwibs 24-7 fikk prisen for selskapets sterke vekst de siste 12 månedene. Veksten skyldes i stor grad at de fullt ut har utnyttet den økende konvergensen mellom analog nettverksbasert videoovervåkning i detaljhandelssektoren.

Beste analyseprosjekt – Rapiscan
Rapiscan får prisen for sitt prosjekt med innbruddsdetektering som hjelper til med å overvåke og beskytte internasjonale grenser der tog passerer.

Mest innovative prosjekt – Securitas Sverige
Securitas Sverige får prisen for integreringsprosjektet der Milestone VMS Smart Wall integreres i kontrollrommet ved hjelp avAxis IP og varmekameraer med analyseprogrammer.

Største prosjekt – YIT (Finland) – VR Groups bussprosjekt
VR Group får prisen for bussprosjektet der 1000 Axis-kameraer ble installert i 400 busser.

Årets partner – Niscayah AS Norge
Niscayah får prisen for kontinuerlig å ha økt salget av Axis-produkter år etter år og for at de drar størst mulig nytte av hele Axis-produktporteføljen.

“Våre partnere spiller en viktig rolle for vår suksess, og det er en ære å få treffe dem og feire suksessen de har hatt. De siste 12 månedene har vi sett en innovativ tilnærming til bruken av hele produktutvalget og stor suksess innen en rekke ulike sektorer. Blant annet innen detaljhandel, bank og finans samt transport, sier Phil Doyle, regionsjef for Axis Communications i Nord-Europa.

”Våre partnere arbeider hardt for å informere sluttbrukerne om fordelene med videoovervåkning og muligheten til Business Intelligence det gir. Det har resultert i en økende konvergens til IP. Det er en sann glede å gi anerkjennelse til det harde arbeidet og de gode resultatene til våre partnere, og vi ser frem til videre suksess i 2012”, sier Phil Doyle.

Hvis du ønsker mer informasjon om partnerprogrammet til Axis Communications, kan du gå inn på: http://www.axis.com/partner/.

Kommentar
1 Axis Communications er verdensledende innen nettverksvideo med en markedsandel på 33,5 % for nettverkskameraer. Det globale markedet for nettverkskameraer antas å være verdt mer enn USD 2,5 milliarder innen utgangen av 2012. Markedet for nettverkskameraer vil ha en årlig vekstrate på mer enn 35 prosent de neste fem årene, ifølge den siste markedsrapporten til analyseselskapet IMS Research (www.imsresearch.com) som ble publisert i november 2008 under tittelen"The World Market for CCTV and Video Surveillance Equipment 2008 Edition"

For mer informasjon, ta kontakt med:
Kristina Tullberg, Marketing Manager Nordic, Axis Communications
Telefon: + 46 46 2721800, e-post: kristina.tullberg@axis.com

Axis er et IT-selskap som tilbyr kameraovervåkningsløsninger for profesjonelle installasjoner. Selskapet er verdensledende innen nettverksvideo og driver den pågående overgangen fra analog til digital videoovervåkning. Produktene og løsningene til Axis fokuserer på sikkerhetsovervåkning og ekstern overvåkning og bygger på innovative plattformer med åpen teknologi. Axis har hovedkontor i Sverige, har kontorer i mer enn 20 land over hele verden og samarbeider med partnere i mer enn 70 land. Axis ble grunnlagt i 1984 og er børsnotert på NASDAQ OMX i Stockholm under kortnavnet AXIS. Hvis du ønsker mer informasjon om Axis, kan du gå inn på
www.axis.com